اعلام حمایت وزیر ورزش از تصمیم فدراسیون درباره اسکوچیچ
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
مشاور سیاسی نخست وزیر عراق سفر «محمد شیاع السودانی» به سوریه را فرصتی برای اعلام حمایت بغداد از دمشق توصیف کرد.
معاون وزیر خارجه کره شمالی اعلام کرد که پیونگ‌یانگ از هر تصمیمی که مسکو در رابطه با شورش اخیر در روسیه بگیرد، حمایت خواهد کرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در تذکری با استناد به ماده ۲۲۰ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه سوگند حمایت و دفاع از شأن و کیان مجلس را خورده است پس چرا استیضاح وزیر کشور با امضای ۸۰ نماینده اعلام وصول نمی‌شود؟
وزیر دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که این کشور به حمایت از اوکراین تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه می‌دهد.
وزیر دفاع نروژ اعلام کرد این کشور هم از برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده جنگنده‌های اف-۱۶ حمایت می‌کند.
حسینی گفت: اگر استیضاح در روز یکشنبه اعلام شود، وزیر صمت در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه می‌کند. دولت هم از وی حمایت می‌کند، چون معتقد است عملکرد وی خوب بوده است و تغییر در این شرایط به نفع کشور و دولت نیست. امیدوارم با توضیحاتی که فاطمی امین می‌دهد، نمایندگان هم با دولت همراهی داشته باشند.
وزیر حمل و نقل و خدمات عمومی لبنان اعلام کرد: سوریه کشور دوست و برادر ماست و تا ساعت‌های آینده یک هیئت به همراه کمک‌های بشردوستانه برای کمک به امدادرسانی‌ها عازم سوریه خواهد شد.
وزیر خارجه سوئد تاکید کرد برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران ایران باید ارتباطی با «ترور» وجود داشته باشد.
وحیدی وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از کلیات طرح مالیات بر سفته بازی و سوداگری حمایت می‌کنیم گفت: نقطه نظراتی در جزئیات طرح مذکور داریم که حتما اعلام خواهیم کرد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آنکارا از موضع باکو در مورد کریدور «لاچین» حمایت می‌کند.
بیش از ۱۷۰نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.
وزیر ورزش عربستان اعلام کرد از هر پیشنهاد بخش‌های خصوصی برای خرید دو باشگاه لیورپول و یونایتد حمایت می‌کنیم.
چارچوب هماهنگی شیعی تایید کامل خود را از نخست وزیر این کشور برای خدمات رسانی و مبارزه با فساد ابراز کرد.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
ریاست‌جمهوری ماداگاسکار اعلام کرد وزیر خارجه این کشور به علت اقدام خودسرانه در مجمع عمومی سازمان ملل برکنار و هم‌اکنون وزیر دفاع سرپرست این وزارت‌خانه را برعهده دارد.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
وزير ورزش اعلام كرد از هر تصميمى كه فدراسيون فوتبال در خصوص سرمربى تيم ملى بگيرد، حمايت مى كند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمدید مجدد آتش بس در یمن را اعلام کرد.
تکذیب افزایش هزینه صدور گذرنامه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ