روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه‌های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید.
بسته اقدام مشترک وزارت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن به منظور حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی و گردشگری و حمایت و توانمندسازی مردم در این روستاها برای اجرا ابلاغ شد.
یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط‌ گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.
رئیس جمهور ایران در تماس تلفنی با همتای روسی خود بر حمایت تهران از حاکمیت ملی روسیه تاکید ورزید.
شهرک‎نشینان صهیونیست در ادامه جنایات خود، با حمایت نظامیان اشغالگر صهیونیست به شکلی وحشیانه، روستای ام‌صفا در رام‌الله را مورد یورش قرار دادند.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
دبیرکل حزب الله همچنین از ارتش لبنان، نیروهای امنیتی، گروه‌های فلسطینی، همه روسای جمهور و احزاب سیاسی و کشورهایی که از مقاومت حمایت کردند، از جمله ایران و سوریه قدردانی کرد.
وزرای اقتصاد و روسای بانک‌های مرکزی کشورهای گروه هفت بر تداوم حمایت از کی‌یف «تا هر زمان که طول بکشد»، تاکید کردند.
در ۳۰ آوریل، خبرگزاری دولتی آذرتاج چندین تفسیر درباره سفر علی‌اف به استانبول منتشر کرد که در آن از دستاورد‌های ترکیه در دولت اردوغان و اتحاد بین دو کشور «تحت رهبری خردمندانه» رؤسای جمهور دو کشور تمجید کرد. طغرل اسماعیل، تحلیلگر مسائل سیاسی مستقر در آنکارا، به آذرتاج گفت که سفر علی‌اف به استانبول نشانه حمایت از اردوغان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ۱۴ ماه مه بود.
ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از سوی تهران و مسکو رد شده است. مسکو تاکید کرده است که از پهپادهای ساخت داخل در این جنگ استفاده می‌کند.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران بوسنیایی از امیرعبداللهیان روسری بر سر کرد.
اوجی گفت: وزارت نفت به عنوان متولی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افزون بر تلاش برای گسترش همکاری‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف انرژی، از همکاری شرکت‌های ایرانی و روسی حمایت می‌کند
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه اعلام کرد که گروه‌های مسلح غیرقانونی تحت حمایت ایالات متحده فعالیت خود را در سوریه تشدید کرده اند.
دیدار روسای جمهور کشورهای مختلف با رئیس جمهور پوتین در نشست شانگهای خشم مقامات کاخ سفید را برانگیخت.
مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
فیلسوف روسی به این نتیجه رسید که نکته اصلی در ایده های او در نظریه سیاسی چهارم که مبتنی بر باورهای ضد سرمایه داری و حمایت از عدالت اجتماعی است، نهفته است.
وزیر خارجه سوریه در جریان نشست خبری مشترک با همتای روسی خود گفت که دمشق از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین حمایت می کند.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ