ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان پس از پیروزی برابر تراکتور از رضا درویش و هیئت مدیره پرسپولیس درخواست کرد فردا در تمرین این تیم حاضر شوند.
مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس فارغ از حواشی شکل گرفته حول درخواست برای جذب مهاجم جدید و البته خارجی، به دنبال این است تا جدیدترین چالش خود با پیراهن این تیم را اینبار با اتفاقی روشن به سرانجام برساند.
با درخواست ژاوی همه ملی‌پوشان بارسلونا جز یک نفر بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی از فردا با این تمرین خواهند کرد.
ویکتور لکحل، بازیکن تیم ملی الجزایر، از هواداران فوتبال کشورش درخواست کرد به تصمیم او برای انتقال به لیگ قطر احترام بگذارند.
کاپیتان تیم فوتبال المپیک ایران امیدوار است با همکاری باشگاه‌ها بتوانند به المپیک صعود کنند.
رکابزن ملی‌پوش کوهستان ایران مشکلاتی که ورزشکاران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را مطرح و درخواست کرد که نگاه رییس جدید به تمام رشته‌ها یکسان باشد.
زان گوخان، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه، با انتشار ویدئویی زنده در صفحه شخصی خود درخواست کمک کرد.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود. یکی از بازیکنان هم درخواست کرد به این بازیکن حواله خودرو داده شود.
با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت کمیته فنی دو آزادکار ملی پوش کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور معاف شدند.
در فاصله هشت روز تا شروع مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، سفارت اسپانیا با کارشکنی درخواست روادید ملی‌پوشان کشورمان را رد کرد.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
با درخواست کارلوس کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش ریکاوری بعد از هر بازی خود در لیگ برتر را زیر نظر کادر تیم ملی برگزار می‌کنند.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران درخواست جالبی از مردم داشت.
راهکاری ساده برای حفظ تراکم استخوانی
ملی‌پوش سابق ایران که 27 بازی ملی در کارنامه دارد، برای یک فصل مبلغ 377 هزار دلار از اربیل درخواست کرده و رئیس باشگاه فردا (پنجشنبه) برای مذاکره با غفوری به ایران می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ