آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: واگذاری اماکن ورزشی در منطقه آزاد اروند به ادارات ورزش و جوانان آبادان و خرمشهر سبب توسعه ورزش و حمایت بیشتر از ورزشکاران این منطقه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صومعه سرا_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان گفت: نگاه اقتصادی به اماکن ورزشی نداشته باشید.
وزیر ورزش با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم و امسال هزار زمین چمن به فضاهای ورزشی کشور اضافه می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم.
تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است.
تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: به دنبال درآمدزایی از اماکن ورزشی نیستیم.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از پلمب یک باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان رشت به دلیل فعالیت هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
با موافقت نمایندگان، وزارت ورزش مکلف شد نسبت به واگذاری اماکن و سالن‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق ادارات مربوطه با اولویت هیأت‌های ورزشی محلی به صورت اجاره‌ای اقدام کند.
تربت حیدریه- مدیر اماکن ورزشی شهرستان تربت حیدریه گفت: در بارش اخیر برف و باران بیش از دو میلیارد ریال به اماکن و مجموعه‌های ورزشی تربت حیدریه خسارت وارد شده است.
به گفته سرپرست شرکت توسعه اماکن ورزشی، تکمیل تمامی پروژه های نیمه کاره وزارت ورزش نیاز به بودجه 32 هزار میلیاردی دارد.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به وضعیت پروژه های در اختیار این شرکت در مورد رقم مورد نیاز برای بهره برداری از آنها و مدت زمان لازم توضیح داد.
با دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن ورزشی شهرستان های جلفا و مرند به منظور اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی آماده شد.
مدیر پیشین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سمت جدیدی مشغول به کار شد.
اماکن ورزشی اکنون پس از گذشت حدود چهار ماه تعطیلی در پی شیوع بیماری کرونا، به تدریج و با رعایت اصولی همچون استفاده اجباری از ماسک در حال بازگشایی هستند. محققان، اما بر این باورند که استفاده از ماسک در فعالیت‌های ورزشی مخاطراتی برای افراد به همراه دارد.
عاصم یوسفی از مدیریت شرکت تجهیز اماکن ورزشی برکنار شد
سرپرست پیشین فدراسیون بسکتبال به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی حکمی بیت اله رضایی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب را منصوب کرد.
دامغان- مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش از اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه ورزشی در دامغان خبر داد و گفت: هشت میلیارد تومان برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی دامغان اختصاص یافت.
با اعلام مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمب سالن وزنه‌برداری در تهران اقدام انجام شده توسط بهره‌بردار این سالن بوده نه شرکت.
با اعلام مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمپ سالن وزنه‌برداری در تهران اقدام انجام شده توسط بهره‌بردار این سالن بوده نه شرکت.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، درآمد این شرکت از ۱۰۰ به ۳۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های احمد مددی درباره ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ