بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آگاه بودن نسبت به دلایل احتمالی و ویژگی‌های درد در دست چپ می‌تواند کمکتان کند بفهمید بدن شما به چیزی در حال واکنش نشان‌دادن است و تصمیم بگیرید لازم است به پزشک مراجعه کنید یا نه.
آدرین رابیو توضیح داد که چرا تصمیم گرفته در یوونتوس بماند و همچنین از تمایلش برای بازگشت بیانکونری به جمع برترین باشگاه‌های اروپا صحبت کرد.
«آقای لاریجانی تصمیم برای ورود به انتخابات مجلس ندارد. افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد. هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند.»
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
گاهی اوقات شما تصمیم می‌گیرید برای صرفه‌جویی در مصرف روغن، از روغنی که قبلاً استفاده کرده‌اید مجدد استفاده کنید. این کار یکی از رایج‌ترین دلایل کف کردن روغن موقع سرخ کردن است و برای سلامت شما بسیار مضر است.
لاری‌پور دلایل مهاجرت پزشکان را اول از همه اقتصادی می‌داند و در کنار آن، موضوعات دیگری را نام می‌برد: «عدم امکان به کارگیری بسیاری از فارغ‌التحصیلان حرف پزشکی، در مکان مناسب است. بعضی از این افراد به دلیل آنکه موقعیت مناسبی در کشور وجود ندارد، تصمیم به خروج می‌گیرند. همچنین، عدم ایجاد تسهیلات و مشوق‌های لازم برای ماندگاری و نگهداشت برای شاغلان حرفه پزشکی در کشور از دیگر دلایل این مهاجرت است.»
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
طبق ادعای دیاریو اسپورت، رافینیا به دلایل ورزشی و ترس از دست دادن جایگاهش با بازگشت مسی تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته است.
حسین کلهر یکی از دلایل خداحافظی خود از تیم ملی اسنوبرد را تصمیم فدراسیون اسکی برای کنار گذاشتن باتجربه‌ها دانست و گفت: صمیم گرفتند به هر نحوی شده با حاشیه، دعوا و اختلاف بزررگسالان را کنار بگذارند.
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
آکادمی اسکار در طول تاریخ بیش از ۹ دهه‌ برگزاری، در چند مورد تصمیم گرفت نامزدی فرد یا فیلمی را برای کسب جایزه به دلایل مختلف لغو کند.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری دلایل استعفای سرمربی تیم ملی این رشته را اعلام و تاکید کرد که کمیته فنی بزودی در این مورد تصمیم می گیرد.
جانلوکا ویالی تصمیم خود را برای جدایی موقت از تیم ملی ایتالیا به دلایل مشکلات اخیرش را علنی کرد.
ریگوبرت سانگ تایید کرد که اونانا به دلایل انضباطی در تساوی هیجان انگیز کامرون مقابل صربستان غایب بود.
پیکه درباره دلیل تصمیم‌گیری خود گفت: این تصمیم من دلایل زیادی دارد و بعضی هم تا حدودی دلیل آن را می‌دانند.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
دلایل متعددی وجود دارد که باعث نارضایتی بازیکنان یوونتوس از عملکرد مکس آلگری شده است.
ادینسون کاوانی، ستاره جدید والنسیا، از دلایل رد پیشنهاد بوکاجونیورز و انتقال به لالیگا صحبت کرده است.
چین تصمیم گرفت خود را از هرگونه کمک خارجی محروم سازد تا بتواند برتری سیستم خود اثبات نماید. شاید هم دلایل دیگری برای این کار داشته است. با این وجود، با سرعتی که چین در حال خودزنی و خود خرابکاری است ایالات متحده تقریبا می‌تواند عقب بنشیند و رودخانه را تماشا کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ