قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در برنامه ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم هفتمین روز درگذشت یکی از بدنسازان بابلی که چند روز قبل جان خود را از دست داده بود، در زادگاهش برگزار شد.
علی خسروی می‌گوید با فراهم کردن امکانات می‌توان سبب بازگشت مردم به روستاها و رونق گرفتن ورزش شد.
اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.
به نظر می‌‌رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.
با اعلام اتحادیه تنیس زنان WTA، تا سال ۲۰۳۳ میلادی، جوایز رقابت‌های تنیس زنان با مسابقات بخش مردان برابر خواهد شد.
بسکتبالیست دختر تیم پالایش نفت آبادان در اتفاقی تلخ در آستانه 22 سالگی درگذشت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
تیم فوتوالی هیات ورزش روستایی زنجان با پیروزی برابر حریف یزدی خود به مقام قهرمانی اولین دوره فوتوالی کیش گیمز دست یافت.
یکی از مهمترین تغییرات نسبت به برنامه ششم، حذف قانون مربوط به 27 صدم درصد است که دولت مکلف بود این مقدار از کل 9 درصد مالیات ارزش افزوده را برای توسعه ورزش مدارس، همگانی، زورخانه‌ای و پهلوانی، روستایی و عشایری، بانوان و معلولان هزینه کند
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی چوب کشی آقایان عصر دوشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) در مجموعه آزادی سالن ۸۰ برگزار شد. رشته ورزشی چوب‌کشی با نام بین‌المللی «مس رستلینگ» یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی به فعالیت می‌پردازد.
یک بررسی جدید تحقیقاتی نشان می‌دهد که ورزش ممکن است به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا با اعتیاد مقابله نمایند.
مراسم هفتم امیرحسین شیرچی فوتبالیست بابلی با حضور اهالی ورزش و بستگان در روستای باباآباد بابل برگزار شد.
روستای سامراد در دره سندهان هندوستان دارای آبشارهایی عجیب و غریب است. به هنگام وزش بادهای موسمی اتفاق جالبی برای این آبشارها می افتد. منبع: همشهری آنلاین
در پایان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی برای تصدی پست ریاست این فدراسیون، ۷ نفر نام‌نویسی کردند.
وبسایت "ورزش سه" با آرزوی بهترین اتفاقات برای مردم ایران، سال جدید را تبریک می‌گوید.
انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
مجلس مصوب کرد که بخشی از منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری و ورزش بانوان اختصاص یابد.
سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی از برگزاری مسابقات «قلعه قوس» به صورت بین المللی خبر داد.
رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به وقوع آتش سوزی در باغات اطراف رودآباد به دلیل وزش باد گرم گفت: آتش سوزی به خانه بهداشت این روستا نیز سرایت کرده است.
راسم معارفه سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری در وزارت ورزش برگزار شد.
وزیر ورزش وجوانان، علیرضا پسندیده را به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی معرفی کرد
پرونده ورزشکاران فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در چهارمین دوره مسابقات جهانی نومد گیمز۲۰۲۲ ایزنیک ترکیه با قهرمانی رضا قیطاسی در رشته چوب کشی بسته شد.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ