معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تأمین سوغات زائران برپا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ازبکستان از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در تاشکند برپا می‌شود.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
نمایشگاهی از نقاشی‌های شگفت انگیز با موضوع خودرو در موزه خودروهای تاریخی ایران برپا می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دست گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فرش نفیس در موزه مردم شناسی رشت خبر داد و گفت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع در گیلان کم نظیر است.
با برپایی پاویون ایران در «نمایشگاه بازار محتوای جهانی» روسیه ۶ شرکت فعال در حوزه پویا نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
مهدی‌پور از اهتمام ویژه مجموعه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برای احیای رویداد‌های متوقف شده حوزه رسانه خبر داد و با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال نیز انجام شده است.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در نظرداریم نمایشگاه های ملی عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات را در ۱۰۰ نقطه کشور برگزار کنیم.
نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات شیلاتی به منظور تامین نیاز شب عید مردم از امروز پنجشنبه - ۱۸ اسفندماه - در پنج نقطه از تهران آغاز به کار کرد و به مدت ۱۰ روز برپاست.
تربت‌حیدریه - مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: در مدت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مقرر شده است ۹۵ تن گوشت منجمد سفید و قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.
رییس سازمان شیلات ایران اعلام کرد: عرضه مستقیم ماهی شب عید از ۱۸ تا ۲۸ اسفند در قالب نمایشگاه در تهران و تمام استان‌های کشور با مشارکت تشکل‌های تولیدکننده برگزار می‌شود.
رشت - نمایشگاه آثار و دستاوردهای شهدای انتظامی گیلان تحت عنوان «یاد یاران» در رشت برپا شد.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
نمایشگاه آثار فاخر رشته هنری سوزن‌دوزی ترکمن به همراه نمایش نسخه خطی «خاوران نامه» در مجموعه میراث‌ جهانی کاخ‌ گلستان برپا شده است.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گفت: برپایی این نمایشگاه مانند برپایی جشنواره غذا و فست‌فود نیست.
اتاق تعاون ایران به مناسبت شب یلدا از تاریخ ۲۸ آذرماه لغایت ۲ دی ماه اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی می کند.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «متالورژی (ایران متافو ۲۰۲۲)» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
گرگان- برپایی نمایشگاه تخصصی محصولات ایرانی در عشق آباد فرصت مغتنمی برای افزایش سطح تبادلات تجاری گلستان با ترکمنستان است تا تجار از این طریق بتوانند ظرفیت های استان را به خوبی معرفی کنند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه «سلامی دوباره به آفتاب» با اجرای زنده آئین سوگواری اقوام ایلام ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در کاخ گلستان خبر داد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برپایی نمایشگاه مجازی «جهانی از آب و آینه» با موضوع تصاویر مسجدهای قدیمی ایران همزمان با روز جهانی مساجد ،خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ