پیش از اعلام پنالتی روی رضا میرزایی، صحنه جنجالی دیگری در حوالی محوطه جریمه گل‌گهر رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این احتمال وجود دارد که داور مسابقه هوادار و پرسپولیس خطای بازیکن سرخ‌پوش را گرفته باشد، نه هند.
بیرانوند در مورد اینکه گفته می شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!
مهاجم نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.
روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست مقابل یونایتد در ضربات پنالتی تیمش را مستحق غلبه بر شیاطین سرخ دانست.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
عملکرد تیم داوری بازی سیتی و لایپزیش و عدم اعلام پنالتی به سود سیتیزن‌ها در این بازی با انتقاد بسیاری روبرو شده است.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
مهاجم ملوان در مورد صحنه پنالتی مورد اعتراض گل‌گهر که توسط کارشناسان داوری هم مردود شده توضیح می‌دهد.
مدافع فولاد خوزستان می گوید هیچ تیمی به اندازه آن ها سپاهان را اذیت نکرده بود.
شاهین توکلی اشتباهات داوری بازی تیم‌شان مقابل نساجی را فاجعه می‌داند و می‌گوید حق مس رفسنجان خورده شده است.
جنجال های داوری دیدار استقلال – تراکتور هنوز تمام نشده است. در تازه ترین اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده معترض پنالتی اولی است که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت.
محمدرضا عباسی می‌گوید داور در صحنه‌های پنالتی مرتکب اشتباه شد.
دو بازیکن اسطوره‌ای فوتبال انگلیس، به بحث و جدل در خصوص صحنه جنجالی نیمه اول پرداختند؛ یکی اعتقاد به پنالتی داشت اما دیگری نه.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
وویچک شزنی، سنگربان تیم ملی لهستان، امشب پنالتی لیونل مسی را مهار کرد. ولی این تنها مهار پنالتی او در این جام جهانی نبود.
برونو فرناندس، ستاره پرتغال، می‌گوید داور در دیدار امشب این تیم مقابل غنا یک پنالتی به سود پرتغال نگرفته و یک کارت زرد به غنایی‌ها نشان نداده است.
اعلام یک پنالتی به سود ناپولی در نیمه اول دیدار امشب این تیم مقابل رم و سپس تغییر نظر داور بعد از بررسی VAR با اعتراض‌های گسترده‌ای مواجه شده است.
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در دیدار با ذوب آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دروازه‌بان اتریشی فولاد خوزستان می‌گوید در این تیم شرایط خوبی دارد و تلاش می‌کند اوضاع برایش بهتر شود.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
بازی مهدی طارمی در هفته دوم هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. ابن‌بار نه به خاطر گل یا پاس گل‌هایش بلکه به خاطر تلاشش برای گرفتن پنالتی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ