مدافع فولاد خوزستان می گوید هیچ تیمی به اندازه آن ها سپاهان را اذیت نکرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
وقتی گفته می‌شود آقایی نباید در واگن مخصوص بانوان سوار شود این یک الزام و طبیعی است و در حمل و نقل درون شهری نیز باید مورد توجه باشد و استاندار نظارت کنند.
پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.
آیت الله هاشمی: افطار با دیگر سران قوا مهمان آقای [ری شهری]وزیر اطلاعات بودیم. شخصی به نام علی بیات از کارکنان ارتش که قدرت استفاده از هیپنوتیزم دارد، آوردند که دو نفر نوجوان همراه خودش آورده بود و آن‌ها را خواب کرد. آتش سیگار بر بدن آن‌ها بی‌اثر بود و بدن‌شان را مثل چوب، خشک و مقاوم می‌کرد، به گونه‌ای که سر آن‌ها را روی یک صندلی و پای آن‌ها را روی صندلی دیگر گذاشت طوری که مثل چوب می‌ماندند و خم نمی‌شدند.
سرمربی امیدهای استقلال از خاطرات تلخ و شیرین خود در شهرآورد پایتخت می‌گوید.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
آقا میرزا یوسف آشتیانی ملقب به مستوفی‌الممالک یکی از رجال تأثیرگذار دوره ناصری است. او دستی آبادکننده داشت و در ایجاد رده و جاری ساختن قنوات می‌کوشید. حسن‌آباد و یوسف‌آباد، نصرت‌آباد، بهجت‌آباد، عباس‌آباد، امیرآباد، ونک و فرح‌زاد را او آباد کرد. او در پنجم رجب ۱۳۰۳ هجری درگذشت.
تیم ملی جوانان ایران، با هدایت صمد مرفاوی مسابقات قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین شروع کرد.
احسان پهلوان، سعید آقایی و مهدی شیری امیدوارند با فولاد نیز مسیری را بروند که در فصل 2020 با پرسپولیس طی کرد.
آلن شیرر تیم منتخب خود در لیگ جزیره طی فصل کنونی را اعلام کرد که محتمل‌ترین گزینه شکستن رکورد خودش در نوک پیکان خط حمله آن حضور دارد.
حامد شیری، مدافع نساجی، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند و به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ رسید.
برایتون با تک گل دقایق پایانی ستاره ژاپنی خود به یک برد شیرین مقابل بورنموث دست یافت.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
حمید سجادی وزیر ورزش بعد از برد تیم ملی مقابل ولز به طور ویژه این پیروزی را به سنگربان غایب تیم ملی تبریک گفت.
یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: فیلترینگ هیچ منفعتی برای هیچکس ندارد و همان‌گونه که آقای علم‌الهدی گفته است عملاً دست خودی‌ها را هم برای مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن می‌بندد. دست برداشتن از لجبازی و برگشتن از راه اشتباه، شیرین است. امتحان کنید.
محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر اصفهان گفت: پدیده پراندن عمامه از سر روحانیون توطئه شیاطین است و کسانی که چنین کاری کردند باید بدانند امام علما و روحانیون آقا امام حسین نه تنها عمامه‌اش را پراندند بلکه سر را هم به همراه عمامه پراندند، اما روز به روز محبوبیت ایشان افزایش یافت.
‬امروز‭ ‬در‭ ‬جامعه‭ ‬ما‭ ‬جمعیت‭ ‬زیادی‭ ‬از‭ ‬مردم‭ ‬فقیر‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬برای‭ ‬آینده‭ ‬خود‭ ‬نمی‌توانند‭ ‬افقی‭ ‬ترسیم‭ ‬کنند. ‬شاید‭ ‬مسئولین‭ ‬خبر‭ ‬نداشته‭ ‬باشند‭ ‬که‭ ‬سفره‌های‭ ‬مردم‭ ‬هر‭ ‬روز‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬کوچک‭ ‬و‭ ‬کوچک‌تر‭ ‬شدن‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬بسیاری‭ ‬از‭ ‬اقلام‭ ‬مانند‭ ‬گوشت‭ ‬و‭ ‬میوه‭ ‬از‭ ‬سفره‌های‭ ‬برخی‭ ‬از‭ ‬مردم‭ ‬حذف‭ ‬شده‌اند‭ ‬و‭ ‬سایر‭ ‬اقلام‭ ‬نیز‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬حذف‭ ‬شدن‭ ‬هستند. ‬
مربی گل گهر سیرجان نسبت به اتفاقات عجیب بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد رفتار ساپینتو سریال عجیبی را در فوتبال ایران شکل داده که آینده آن چندان خوشایند نخواهد بود.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.
رئیس جمهور شیلی در یک نشست خبری در حال صحبت بود که یک کودک خردسال، با کلاه قرمز و لباس سوپرمن با دوچرخه دور او می‌چرخید و ظاهراً از آنچه در حال رخ دادن بود غافل بود.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی با تاکید بر اینکه حمید نوری را نمی‌شناسد در مورد اتفاقات سال ۶۷ گفت: «من با حاج احمدآقا خیلی رفیق بودم، همسایه بودیم و من از آن طریق فهمیدم که آقای ری‌شهری که آن زمان وزیر اطلاعات بودند به امام نامه نوشتند که «اجازه دهید ما دوباره اینها که در زندان‌ها هستند و توبه نکردند را محاکمه کنیم»؛ امام اجازه داد. چون آنها بنا داشتند که در هر شهری شروع به آشوب کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ