جنجال های داوری دیدار استقلال – تراکتور هنوز تمام نشده است. در تازه ترین اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده معترض پنالتی اولی است که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سمن‌ها و گروه‌های خودجوش، بدون ادعا اما در بطن مردم خدمت رسان هموطنان خود هستند که این ارزش بسیار والایی است.
اف‌ث ریچموند تیمی است که محور سریال مشهور تدلاسو در بطن آن می‌گذرد، اما چنین باشگاهی در فوتبال انگلیس وجود خارجی ندارد.
رشت - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش، گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۹ وزیر آموزش و پرورش تغییر کرده است که این فعل و انفعالات به بطن آموزش ضربه می‌زند.
بازیکن تعویضی یحیی گل‌محمدی در بطن شکست سرخ‌ها قرار گرفت تا ساعات تلخی را پشت سر بگذارد.
یکی از کم‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران روز گذشته در هیاهوی دیدار استقلال و پیکان گم شد
طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.
صحنه‌های عجیبی که مربیان و اعضای کادر استقلال و مس در آزادی خلق کردند خبرنگاران را شگفت زده کرد.
دیدار دو تیم خیبرخرم آباد و شهرداری آستارا در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.
ضرغامی با اشاره به جذابیت‌های معماری یزد و توجه به جنبه‌های جنسیتی معماری یزد عنوان کرد: حقوق زنان در بطن فرهنگ مردم یزد و حتی معماری آنها وجود داشته است و خارجی‌ها که در این شهر قدم می‌زنند، متوجه این موضوع می‌شوند.
ابراهیم قاسمپور درباره آخرین شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر صحبت کرد.
گروهی از محققان با همکاری چند پژوهشگر ایرانی ساخت سلسله مراتبی صفحات سلولی در یک بطن قلبی مخروطی با استفاده از الاستومرهای ریز ساخته شده را نشان دادند.
گروهی از محققان با همکاری چند پژوهشگر ایرانی ساخت سلسله مراتبی صفحات سلولی در یک بطن قلبی مخروطی با استفاده از الاستومرهای ریز ساخته شده را نشان دادند.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، باز کردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است. اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ست تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
بر خلاف انتظارات اولیه تحرکات صدر در کمتر از یک هفته گذشته تا حدود زیادی از این مساله گره‌گشایی کرده و به نظر می‌رسد حتی صورت مساله فراتر از بحث پیرامون بازگشت او در آینده است؛ چرا که او هم اکنون در بطن تحولات سیاسی کشور عراق حضور دارد. در تایید این موضوع توجه به پنج نشانه قابل تامل است
مهدی هاشمی نسب در بطن حواشی ساعات اخیر فوتبال ایران بوده و اکنون پرده جدیدی از جنجال مربی کنونی فولاد اعلام شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ