کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، از مدیران باشگاه به دلیل فعالیت ناکافی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرد و گفت نگرانی هواداران را درک می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید از انتخاب ویرژیل فن دایک به عنوان کاپیتان جدید تیمش بسیار راضی و خوشحال است.
ویرژیل فن دایک می‌گوید آمادگی دریافت بازوبند کاپیتانی لیورپول را دارد.
یورگن کلوپ همچنان در شوک از دست دادن دو هافبک ارزشمندش است؛ ولی وعده داد به جای آنها جانشینان خوبی خواهند آمد.
یورگن کلوپ همچنان در شوک از دست دادن دو هافبک ارزشمندش است ولی وعده داد به جای آنها جانشینان خوبی خواهند آمد.
عکس صفحه اول تلفن همراه الکسیس مک‌آلیستر سوژه شوخی ویرژیل فن‌دایک در اردوی لیورپولی‌ها شد.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان هلند در آستانه بازی با کرواسی گفت مشکل این تیم که نداشتن تجربه بوده، حل شده است.
ویرژیل فن‎‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول، اعلام کرد که دیدن پیروزی‌های منچسترسیتی باعث ناراحتی او و هم‌تیمی‌هایش نمی‌شود.
ویرژیل فن دایک، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم برای بازگشت به جایگاهی که در پنج سال اخیر داشته باید بازیکنان باکیفیتی را به خدمت بگیرد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، هضم حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا را کاری سخت برای خود و هم‌تیمی‌هایش دانست.
ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید قبل از جام جهانی حاضر به قبول استراحت نبوده ولی حالا معتقد است که تصمیم درستی نگرفته بود چرا که همین تصمیم باعث مصدومیتش شد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید موفقیت‌ سالهای گذشته لیورپول را «لوس کرده است». او می‌گوید ضعف عجیب قرمزها در این فصل بازیکنان را هم مثل هواداران شوکه کرده است.
در آخرین دقایق از دیدار لیورپول و اورتون درگیری نسبتا شدیدی به وجود آمد که برای لحظاتی جریان کار را مختل کرد.
دلیل تعویض کاپیتان لیورپول در پایان نیمه اول بازی با برنتفورد مصدومیت او بود.
ویرژیل فن‌دایک بعد از تساوی تیم ملی هلند مقابل اکوادور گفت نارنجی‌‌پوشان مغلوب بازی فیزیکی حریف شدند و نتوانستند به اندازه کافی به بازی سرعت بدهند.
ویرژیل فن‌دایک می‌گوید تیم ملی هلند احیا شده است و در جام جهانی قطر برای برآورده کردن آرزوی دیرین هلندی‌ها یعنی فتح جام طلایی تلاش خواهد کرد.
ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه تیم ملی هلند، اذعان داشت بابت مصدومیت سادیو مانه ناراحت شده است.
ویرژیل فن‌دایک انتقادها از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، به دلیل قدش را بی پایه و اساس دانسته و می‌‌‌گوید او در یونایتد شروعی فوق‌العاده داشته است.
ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید قبول دارد که مرسی‌ساید در این فصل دچار مشکل شده ولی وقفه جام جهانی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، در آستانه دیدار بزرگ این تیم مقابل منچسترسیتی می‌گوید هر چه فکر می‌کند متوجه نمی‌شود که چرا قرمزها در فصل جاری پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.
ویرژیل فن‌دایک می‌‌گوید لیورپول روزهای بد فعلی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به تیمی پرقدرت تبدیل خواهد شد.
ویرژیل فن‌دایک بعد از تساوی 0-0 لیورپول مقابل اورتون از درخشش آلیسون تمجید کرد و گفت لیورپول با وجود ننتیجه بازی امروز روحیه‌اش را از دست نداده و در ادامه فصل بهتر خواهد شد.
ویرژیل فن‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول برای پیروزی مقابل یونایتد و به دست آوردن اولین برد فصل از همه توان‌شان مایه خواهند گذاشت.
ویرژیل فن‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول برای پیروزی مقابل یونایتد و به دست آوردن اولین برد فصل از همه توان‌شان مایه خواهند گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ