مهاجم ملوان در مورد صحنه پنالتی مورد اعتراض گل‌گهر که توسط کارشناسان داوری هم مردود شده توضیح می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.
پرسپولیس باز هم در سال 1402 برنده شد تا رکورد بردهایش در سال جدید صددرصدی باشد.
مدافع نفت آبادان می‌گوید گل تیمش درست بوده اما پنالتی منجر به گل استقلال خطا نبوده است.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
سرمربی صنعت نفت با اطمینان از حفظ تیم شهر آبادان در لیگ برتر می‌گوید.
فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ژوزه مورایس تا سه سال آینده تحت قرارداد این باشگاه است.
تراکتور برای دومین هفته پیاپی در خانه نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد.
پس از آنکه مهدی طارمی مهاجم ایرانی در آخرین بازی پورتو نیمکت نشین شد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت یکی از رسانه های پرتغال از آمادگی صد درصد این بازیکن خبر داد.
من نمی‌گویم آمریکایی‌ها که این پروژه را داده بودند به شاه سوءنیت داشتند، نه، بلد نبودند. شرایط ایران را نمی‌دانستند. اصلا موضوع قنات یک موضوع تازه‌ای است برای اروپایی و آمریکایی، قنات نمی‌فهمد چیست. خیلی از مهندسان آب، زراعت و فلاحت حتی مهندسان آگرونومیک، قضیه قنات را نمی‌دانند. - فرانسوی‌ها اتفاقا می‌دانند، چون یک قسمتی در بعضی از کلونی‌های‌شان، الجزیره، دیدند- اصلا قنات نمی‌فهمند یعنی چه؟ تعجب می‌کنند. این سیستم را آمریکایی‌ها نمی‌دانستند. نمی‌گویم سوءنیت داشتند و نتیجه‌اش از بین رفتن صددرصد تولید ایران بود.
یزدی خواه گفت: از جهت اقتصادی ما هنوز هیچ آمار رسمی نداریم که چند درصد از مردم در این فضا مجازی کسب و کار دارند، شما می گویید دو میلیون هستند، اما من می گویم صد هزار نفر هستند یعنی هیچ مبنایی وجود ندارد، ما نه مبنای مالیاتی داریم و نه مبنای آماری. این‌که بگوییم چون اینستا بسته شده پس کسب و کار آنها هم نابود شده، ما چنین چیزی را قبول نداریم.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید در بازی پرسپولیس - فولاد، هیچ اثری از فوتبال نبود.
خاندوزی وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس گفت: از مجموع واگذاری های دارایی های مالی، ۲۰۴ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه ۱۴۰۱ مصوب شده است.
کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: برجام اگر دوباره ادامه پیدا کند که ما آن را صد در صد قبول داریم، بیایند و به تعهدات خود عمل کنند تحریم‌ها را بردارند تا مذاکره صورت بگیرد و ادامه پیدا کند.
روزنامه تلگراف اعلام کرد که گروه ورزشی فین‌وی، مالکان باشگاه لیورپول، تمایل به فروش کامل این باشگاه دارد.
بر خلاف انتظارات خروج کریستیانو رونالدو از الدترافورد نه‌تنها به ضرر تن‌هاخ و تیمش نشده، بلکه منچستر را به بهترین فرم خود از ابتدای فصل رسانده است.
حاج ملک: از سوت‌هایم رضایت صددرصد دارم
مدافع ملی‌پوش سپاهان بعد از گلزنی و پیروزی مقابل هوادار به طرفداران سپاهان نوید قهرمانی با مورایس را داد.
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
سرمربی پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت و در بازگشت به نیمکت این تیم، طی چهار بازی چهار برد کسب کرده است.
دروازه‌بان پیکان معتقد است تیمش شایسته باخت مقابل گل‌گهر سیرجان نبوده است.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: برای تأمین آبیاری فضای سبز تهران صد درصد از پساب استفاده می‌شود.
مقام معظم رهبری با اشاره به صلج امام حسن (ع) فرمودند: هیچ‌کس نمیتواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ی کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقىِ غیر قابل تخلف منطبق بود.
رهبر انقلاب با اشاره به صلج امام حسن (ع) فرمودند: هیچ‌کس نمیتواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ی کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقیِ غیر قابل تخلف منطبق بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ