بازی مهدی طارمی در هفته دوم هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. ابن‌بار نه به خاطر گل یا پاس گل‌هایش بلکه به خاطر تلاشش برای گرفتن پنالتی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله در شب شهادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد علیهما السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزادران حسینی امشب (شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی امام سجاد علیه‌السلام به‌ویژه بُعد مبارزاتی دوران زندگی آن حضرت پرداخت. همچنین سعید حدادیان در رثای حضرت سید الشهدا و امام سجاد علیهما‌السلام مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی کرد.
مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع)، همزمان با شب عاشورای حسینی با سخنرانی استاد محمدتقی فیاض‌بخش و با حضور علی لاریجانی و حسین مظفر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
مراسم عزادای شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با استناد به سخنان امام حسین علیه‌السلام، درباره نقش امید در تلاش و حرکت برای ایجاد تحول و استقامت برای آرمان‌ها به ایراد سخن پرداخت. همچنین در این مراسم آقای مهدی سماواتی به ذکر مصیبت و قرائت دعای توسل پرداخت و آقای مهدی رسولی نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در منزل صادق خرازی برگزار شد. در این مراسم محمد جواد ظریف و مجید تخت روانچی نیز حضور داشتند.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین عالی درباره موضوع بصیرت و شناخت نیاز زمان به ایراد سخن پرداخت و آقای میثم مطیعی در رثای علمدار رشید کربلا حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
پس از انتشار شایعات محلی در مورد این فوک شاد، عکس‌های او با نام مستعار نیل در الی، شهر کوچکی در شرق انگلستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
تصاویر ۵ تن از شهدای مرزبانی شب گذشته در سیستان و بلوچستان را ببینید که دو تن از آن‌ها استوار دوم و سه تن از آن‌ها سرباز انجام وظیفه بودند.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
هواپیمای ایرباس A۳۸۰ اگرچه دیگر مشتری در دنیا ندارد، اما همچنان یکی از شاهکار‌های صنعت هوانوردی به حساب می‌آید.
زمانی که تظاهرکنندگان به تائید لایحه «عوامل خارجی» در گرجستان سعی کردند ساختمان پارلمان را محاصره کنند، نیرو‌های امنیتی با استفاده از گاز اشک آور و ماشین آب پاش آن‌ها را متفرق کردند.
تصاویری هوایی از بین الحرمین در آستانه میلاد مبارک امام زمان(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
رئیس جمهوری در شب یلدا با خانواده شهید آرمان علی‌وردی دیدار کرد و رئیس مجلس هم در مرکز نگهداری سالمندان حضور یافت.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
نیرو‌های ویتنام شمالی در جنگ ویتنام از آتشبار‌های اس-۷۵ دوینا به‌طور گسترده برای دفاع از هانوی و هایفونگ استفاده می‌کردند. اس-۷۵ دوینا که در ناتو به نام سام-۲ مشهور است، سامانه موشکی ساخت روسیه (شوروی سابق) است. این سامانه در سال ۱۹۵۷ وارد خدمت شوروی و پس از آن بسیاری از کشور‌های کوچک و بزرگ جهان شد.
آرژانتینی‌ها، دوحه را به بوینس آیرس دیگری برای خود تبدیل کرده‌اند، بیایید جشن قهرمانی آن‌ها را همه با ببینیم.
شب گذشته افراد ناشناس شعار‌هایی را بر ضد حکومت انگلیس بر روی سفارت این کشور در تهران با اسپری‌های رنگی نوشتند. لانه تجزیه طلبان، هرکی بیاد به مهمونی باید بره تو گونی، لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، دشمن ابدی، جاسوس انگلیسی اخراج باید گردد، روباه پیر، BBC داعش انگلیسی، سفارت انگلیس حامی تروریست، مرگ بر انگلیس، پرورشگاه تروریست و مزدور انگلیسی ازجمله شعار‌های نوشته شده روی سفارت انگلیس در تهران است.
هتل پنج ستاره و لوکس «الرَیان» قطر که میزبان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پیش رو است، برای گردشگران فوتبالی هر شب بیش از ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.
دولت بهار عکس‌های یادگاری برخی مردم با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی در میدان ٧٢ نارمک را منتشر کرد.
مراسم عزاداری شب تاسوعا با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ