دو صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در دیدار با ذوب آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قضاوت مرتضی منصوریان در دربی اصفهان مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
مصاف استقلال – پرسپولیس اگر به پنالتی کشیده می شد، احتمالا یکی از بازیکنانی که برای زدن ضربه پنالتی انتخاب می شد، سید حسین حسینی دروازه بان آبی ها بود.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین نساجی در جریان بازی تیم‌شان جویای نتیجه بازی حساس پرسپولیس بود.
خوزه ماریا خیمنز معتقد است داور برخورد توپ به دست بوسکتس را پنالتی نگرفت و یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا بود.
قضاوت پیام حیدری در یکی از حساس‌ترین دربی‌های چندسال اخیر خوب بود و اغلب نظرات کارشناسان حاوی تایید تصمیمات اوست.
شاگردان دیوید مویس یکی از گل های خورده مقابل آرسنال را جبران کردند.
خوشحالی اشتباهی کلوپ بعد از پنالتی محمد صلاح یکی از سوژه های جالب بازی بزرگ هفته در انگلیس بود.
امیر روستایی دومین گل الشحانیه را در دیدار مقابل الغرافه به ثمر رساند و با گلی که در ضربات پنالتی زد، تیمش را به نیمه نهایی بُرد.
در روزی که آرسنال یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را از بورنموث دریافت کرد، شاگردان آرتتا روی یک صحنه بحث برانگیز انتظار اعلام پنالتی داشتند.
در یکی از حساس ترین لحظات بازی امشب لیورپول و رئال مادرید، هواداران میزبان معتقد بودند که داور پنالتی آنها را دزدیده است.
حتی بدون آن پنالتی لحظات پایانی نیز، مهدی قایدی ستاره شماره یک دیدار امروز بود. بازیکنی یک مو تا ثبت هت تریک فاصله داشت.
مرتضی تبریزی به یکی از بازیکنان کلیدی گل‌گهر تبدیل شده و در هر بازی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی گل‌های تیمش اثرگذار ظاهر می‌شود.
برخورد توپ به دست مدافع ذوب‌آهن یکی از دشوارترین صحنه‌های کارشناسی داوری است که مناقشات زیادی را به دنبال داشته است.
بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
مدافع مس رفسنجان نسبت به اعتراض اعضای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد تیمش نمایش برتری نسبت به حریف داشته است.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
کشمکش هری کین و اوپامکانو در نیمه اول دیدار فرانسه و انگلیس و به زمین افتادن کاپیتان انگلیس یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های دیدار دو تیم بود.
اخراج مدیر و سرمربی تیم پیکان در جریان مسابقه با نفت آبادان یکی از اتفاقات پرحاشیه هفته یازدهم لیگ برتر بود.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و زمین بازی شرایط لازم را نداشت ولی به نظرم یکی از بهترین‌ بازی‌های فصل پرسپولیس بود.
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ