برونو فرناندس، ستاره پرتغال، می‌گوید داور در دیدار امشب این تیم مقابل غنا یک پنالتی به سود پرتغال نگرفته و یک کارت زرد به غنایی‌ها نشان نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، خوشحالی‌اش از در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی این تیم را ابراز کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی تیمش از هری مگوایر و معرفی برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ توضیح داد.
اریک تن‌هاخ تصمیم گرفته بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را به برونو فرناندز، ستاره پرتغالی تیمش، بدهد.
بر اساس هماهنگی‌های بعمل آمده قرار است چند داور مطرح فوتبال ایران برای دریافت لایسنس VAR‌به عربستان بروند.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت در رختکن شیاطین سرخ از این باخت عمیقا ناراحت و غمگین است.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ در طول فصل بارها او را به دفترش احضار کرده تا درباره شیوه بهتر شدن عملکردش صحبت کند.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید این تیم شایستگی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را دارد.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و باید تیم را حمایت کنند.
برونو فرناندز به اسکای اسپورت می‌گوید چگونه انرژی زیادی دارد و چرا در این تیم به عنوان شماره 6 بازی می‌کند.
هواداران منچستریونایتد نسبت به عملکرد داور مسابقه برابر سویا اعتراض کردند.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
ژوزه مورینیو ، سرمربی رم از حضور تیم های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید قصد باز کردن پرونده علیه برونو فرناندز به دلیل هل دادن کمک‌داور دیدار منچستریونایتد و لیورپول ندارد.
برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی در دور اصلی خواهد داشت و نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان ما حتی مقابل لهستان هم برای کسب امتیاز به میدان بروند.
پتر چک، دروازه‌بان و مدیر فنی سابق چلسی، به گل جنجالی برونو فرناندز به منچسترسیتی واکنش نشان داد و مثل سیتیزن‌ها حکم به مردود بودن این گل داد.
صحنه مشکوک متوقف شدن برونو فرناندز در محوطه جریمه مراکش توسط فاکندو تیو پنالتی تشخیص داده نشد.
شاگردان وحید شمسایی در دیدار ماقبل فینال جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تایلند بروند.
دو مدافع محبوب فرهاد مجیدی در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند.
۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یونایتد به گل رسید. دیوگو دالوت از راست سانتر بسیار خوبی انجام داد و در درون محوطه جریمه برونو فرناندز با یک ضربه عالی توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد تا یونایتد ۰-۱ پیش بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ