عملکرد تیم داوری بازی سیتی و لایپزیش و عدم اعلام پنالتی به سود سیتیزن‌ها در این بازی با انتقاد بسیاری روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان داوری تاکید به تصمیم درست در اعلام پنالتی گل‌گهر مقابل فولاد داشتند.
جوزف مارتینز، مهاجم اینترمیامی، فاش کرد که لیونل مسی به او اجازه داده که ضربه پنالتی را برابر اورلاندو سیتی بزند.
منچستریونایتد که با گل دریافت شده در ثانیه‌های اول بازی مقابل سیتی در فینال جام حذفی عقب افتاده بود از روی نقطه پنالتی توسط برونو فرناندز به گل رسید تا بازی با تساوی دنبال شود.
لوتون تاون با پیروزی 6-5 مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، به رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
ارلینگ هالند، مهاجم سیتی، با گلزنی در دقیقه 57 بازی مقابل بایرن، از دست دادن پنالتی در نیمه اول را جبران کرد.
پنالتی از دست رفته بوکایو ساکا مقابل وستهم در حساس‌ترین زمان ممکن در کورس قهرمانی لیگ برتر ضربه سختی به امیدهای آرسنال برای قهرمانی وارد کرد.
دروازه بان سپاهان هنگام ضربه زدن رضا اسدی به توپ از روی نقطه پنالتی لحظات سختی را پشت سر گذاشت.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از عملکرد الخاندرو هرناندز هرناندز و پنالتی اعلام شده از سوی او به سود منچسترسیتی انتقاد کرد.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
شاگردان ژاوی نیمه اول بازی با بارسلونا را با تک گل لواندوفسکی به سود خود خاتمه دادند؛ این گل از روی نقطه پنالتی و به سختی به ثمر رسید.
ستاره ایرانی هال سیتی اولین پاس گل فصل خود را مقابل ویگان داد.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
کرواسی با درخشش لیواکوویچ موفق شد ژاپن را پس از 120 دقیقه پرفشار به راحتی از پیش رو بردارد.
دروازه‌بان استقلال در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل تونس شرایط سختی را سپری کرد.
ارلینگ هالند می‌گوید زدن پنالتی در وقتهای اضافه دیدار سیتی مقابل فولام پرتنش‌ترین ثانیه‌های عمرش بوده است.
ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، در بازی مقابل فولام هم به حریف پنالتی داد و از زمین اخراج شد و هم در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.
به نظر می‌رسد که خراب شدن پنالتی‌هایی که به سود منچسترسیتی اعلام شده به معضل اصلی پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، تبدیل شده است.
منچسترسیتی در شبی که یک پنالتی از دست داد، 0-0 در خانه دورتموند متوقف شد.
اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ