وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته چند هواپیمای ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
با شنیدن نام هواگرد بال‌دیس پنهان‌کار ناخودآگاه یاد بی-۲ اسپریت می‌افتیم، اما سال‌ها پیش از آن آلمان نازی طرح ساخت بمب افکن بال دیس جت را در سر می‌پروراند.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
وزارت دفاع روسیه از رهگیری ۲ جنگنده «تایفون» متعلق به انگلیس و یک هواپیمای شناسایی RC-۱۳۵ بر فراز دریای سیاه خبر داد.
دو سرکرده داعش در حمله جنگنده های عراقی در استان دیالی به هلاکت رسیدند.
۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ آمریکا در فرودگاه شیموجیشیما در ژاپن مجبور به فرود اضطراری شدند.
بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، ۲ فروند جنگنده سوخو- ۲۷ متعلق به این کشور بمب افکن‌های آمریکایی را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کردند.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند که علیرغم حضور ۲ خلبان اوکراینی در کشورشان، ارسال جنگنده اف- ۱۶ به کی یف از سوی واشنگتن هنوز در هاله‌ای از ابهام است.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از ساقط کردن ۲ فروند جنگنده اوکراینی در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در کی‌‎یف خبر داد.
این پرنده در جریان عملیات «خط شکن ۲» به دفاع از آسمان ویتنام شمالی مقابل حمله سنگین بمب‌افکن‌های آمریکایی مشغول بود. در جریان این عملیات بمب‌افکن‌های بسیاری قربانی پدافند هوایی ویتنام شمالی شدند که از آتشبارهای اس-۷۵ دوینا به‌طور گسترده برای دفاع از هانوی و هایفونگ استفاده می‌کردند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از کشته شدن ده‌ها سرباز اوکراینی و انهدام شمار دیگری از تجهیزات ارتش این کشور خبر داد.
نیروهای مسلح مصر رزمایش هوایی مشترکی را با نیروهای مسلح یونان با مشارکت جنگنده های خود برگزار کردند.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
آمریکا از رهگیری ۲ فروند بمب‌ افکن روسی از سوی جنگنده‌ های این کشور نزدیک آلاسکا خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ارتش اوکراین به دستور رئیس‌جمهور این کشور حملاتی را در مناطق جنوبی انجام داده که با «اقدامات موثر» ارتش روسیه دفع و خسارات و تلفات زیادی بر ارتش اوکراین تحمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ