دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
دریادار دوم زیراهی در پایان اظهار کرد: نقطه اوج حمایت امریکایی ها از نفتکش های قاچاق سوخت و متخلف آبان ماه سال ۱۴۰۰ بود که در آن عملیات پیچیده در دریای عمان، آمریکایی ها با ۵ ناوچه نظامی و چندین جنگنده ، بالگرد و هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشین با سرافکندگی مجبور به ترک منطقه شدند.
بندرعباس - فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه جزئیات توقیف نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه درخلیج فارس را تشریح کرد.
در لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به‌صورت هوشمند و با استفاده از فناوری‌های نوین اعمال خواهد شد، کشف حجاب سر توسط بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن نما جرم انگاری شده و مرتکبین این جرم پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار مورد تذکر و جریمه‌های نقدی قرار خواهند گرفت.
در بیان جزییات این توقیف آمده که این لنج باتوجه به اینکه مجوز آن فقط صیادی بود بصورت غیرقانونی تعدادی گردشگر را بصورت مختلط و با پوشش نامناسب و زننده جهت تفریح دریایی سوار کرده بود که تعدادی از خانم‌ها بدون پوشش مناسب در حال شنا و... بودند که توقیف شد.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند ماه پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ۲ فروند نفتکش یونانی را به دلیل تخلفات انجام گرفته در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس توقیف کرده است.
نوشهر- فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان جزئیات تازه و جدیدی از توقیف دو شناور بی‌سرنشین آمریکایی در محدوده دریای سرخ پرداخت.
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با ارایه جزئیاتی از توقف شناورهای داده‌برداری آمریکایی در دریای سرخ توسط ناوشکن جماران تاکید کرد که با خواهش تأکید کردند این شناورها برای کارهای تحقیقاتی بوده و از این به بعد چنین مسئله‌ای تکرار نخواهد شد.
تازه‌ترین جزئیات پرونده یورش پلیس فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، نشان می‌دهد که ۹۰پوشه توقیفی دارای علامت طبقه‌بندی‌شده، «خالی» بوده‌اند.
پس از توقف و کنترل این کشتی‌ها و اطمینان از امنیت دریانوردی و به تماس‌های مکرر ناوشکن ج. ا. ا پاسخی نداده و خارج از کنترل در حال دریانوردی بود و موجب ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناور‌های در مسیر گردیده و احتمال انجام اقدامات تروریستی نیز متصور بود.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزئیات توقیف دو شناور تجسسی نیروی دریایی آمریکا را منتشر کرد.
نیروی دریایی ارتش جزئیات توقیف دو شناور تجسسی نیروی دریایی آمریکا را منتشر کرد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزئیات توقیف دو شناور تجسسی نیروی دریایی آمریکا را منتشر کرد.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی تروریست امریکا توسط رزمندگان غیور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را اعلام کرد.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی آمریکا توسط رزمندگان غیور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را اعلام کرد.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.
یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی ضمن اشاره به اینکه همچنان برای احیای برجام دلایلی وجود دارد، جزئیات آن را دشوار توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ