. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که احتمالا امشب چند دقیقه به هری کین میدان دهد.
طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
مسئول فنی سامانه جامع گارانتی گفت: با توجه به مشکلات زیادی که در حال حاضر مردم در حوزه گارانتی خودرو دارند، سامانه جامع گارانتی امسال این حوزه را نیز پوشش خواهد داد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
حدود ۵ سال از ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی می گذرد که به نظر می رسد عمده نتیجه این ممنوعیت، جولان لوازم خانگی قاچاق، فیک و فاقد گارانتی در بازارها و فروشگاه های آنلاین بوده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکتهای خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
این تحلیلگر مسائل منطقه تاکید کرد: بازی آینده بازی است که نقش چین در آن پررنگ است همانگونه که پکن گارانتی توافق بین ایران و عربستان سعودی بوده است. با این حال و به‌رغم نقش چین در دور زدن تحریم‌ها برای ایران و نادیده گرفتن غرب، اما رابطه جمهوری اسلامی بدون احیای برجام عمق پیدا نخواهد کرد و ما در چارچوب سیاست نگاه به شرق ناچار هستیم برجام را به سرنوشت روشنی برسانیم و این مساله برای چینی‌ها و هندی‌ها برای بهره‌گیری از متغیر‌های اقتصادی، کریدور‌ها و... بسیار مهم است و توافق هسته‌ای می‌تواند این روند را تقویت کند.
با توجه به حجم بالای کالای قاچاق و تقلبی در کشور، می توان با ارسال کد شناسه و کد رهگیری کالا به شماره #۴*۷۷۷۷* و مراجعه به سامانه جامع تجارت و سامانه جامع گارانتی از اصالت کالا مطمئن شد.
حلوا سفید به قیمت هر کیلو ۱۸۵ هزار تومان، حلوا سیاه ۱۹۵ هزار تومان، ماهی راشکو هر کیلو ۲۸۰ هزار تومان، شوریده بالای ۷۰۰ گرم هر کیلو ۱۹۰ هزار تومان، ماهی سفید هر کیلو ۱۹۰ هزار تومان، ماهی شیر ۲۲۰ هزار تومان و ماهی ازون‌برون دریایی هر کیلو ۳۴۵ هزار تومان از ماهی‌های لوکس و گرانقیمتی هستند که در بازار ماهی بعثت فروخته می‌شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
با توجه به وفور گارانتی های غیرمعتبر که بدون ارائه خدمات تنها به گرانی کالا دامن زده، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می گوید سامانه جامع گارانتی بهترین روش شناسایی این گارانتی ها است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
وزارت صمت، الزام مراجعه مشتری به نمایندگی شرکت عرضه کننده خودرو حداکثر ظرف مدت پنج ماه از تاریخ تحویل و با حداقل یک هزار کیلومتر کارکرد به منظور فعال سازی گارانتی را حذف کرد.
در حالیکه مرجع رسمی معرفی خدمات پس از فروش معتبر، سامانه جامع گارانتی «www.Irangs.ir» است؛ اما با جستجو در اینترنت و تماس با سامانه تلفنی ۱۱۸، انبوهی از مراکز نامعتبر به افراد معرفی می‌شود.
یک مقام مسئول گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می‌توانند علاوه بر استعلام برخط اصالت گارانتی کالاهایی نظیر «لوازم خانگی» و «تلفن‌همراه»، شکایات خود را ثبت کند.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
رگولاتور رقابت استرالیا فرایند برگزاری دادگاهی علیه فیت بیت را فراهم می کند زیرا مدعی است این شرکت با ادعاهای جعلی یا گمراه کننده درباره گارانتی محصولاتش، مصرف کنندگان را گمراه کرده است.
ویتامین C و آنتی‌اکسیدان فراوان در انار می‌تواند جلوی فرآیند اکسید شدن چربی‌ها به خصوص کلسترول در دیواره عروق را گرفته و از آسیب دیدن دیواره رگ‌ها، که آغازگر بیماری تصلب شرایین، بالا رفتن فشارخون و شروع بیماری‌های قلبی عروقی هستند، جلوگیری کند.
گروه بهمن به بهانه آغاز فصل پاییز از اجرای طرح ویژه پاییز 1401 خبر داد. این طرح از تاریخ یکم لغایت یازدهم آبان ماه به مدت 10 روز کاری اجرا خواهد شد. این طرح در راستای شعار « ما همواره مراقبتان هستیم» اجرا خواهد شد. در این طرح که شامل خودروهای گارانتی و غیرگارانتی بهمن موتور خواهد بود.
ترکیب اولیه استقلال در بازی با ذوب آهن متفاوت با آنچه بود که توسط رسانه ها پیش بینی شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ