رسانه های آمریکایی اعلام کردند که علیرغم حضور ۲ خلبان اوکراینی در کشورشان، ارسال جنگنده اف- ۱۶ به کی یف از سوی واشنگتن هنوز در هاله‌ای از ابهام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
حضور عادل فردوسی پور در بیمارستان محل تولدش در یزد برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد و دیدار با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه هوایی آموزش خلبانی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
در رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۳ نفر شرکت کردند.
دستمزد یک بازیکن سرشناس برای حضور در برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون و یکی از پلتفرم‌های اینترنتی سوژه اولین تاپ سکرت فوتبالی در سال ۱۴۰۲ است.
شهدادی با اشاره به مهمترین رویداد‌های نجومی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ۱۵ رویداد نجومی مهم در سال جاری رخ خواهد داد و با معرفی آن‌ها امیدواریم از جذابیت‌های بی نظیر طبیعت آسمان شب در این سال غافل نشویم و مهمتر آن که برای دیدن و رصد این پدیده‌های نجومی به هیچ ابزار خاصی مانند "تلسکوپ" و یا "دوربین دوچشمی" نیازی نیست و با چشم غیر مسلح قابل رؤیت هستند.
نوشاد عالمیان در حالی به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش پایان داد که موفق شد از حضور در این رقابت ها و پنج دیدار برگزار شده صاحب ۹۰ امتیاز شود.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
مراسم فارغ التحصیلی خلبانی دوره آموزشی cctf(میراژ اف ۱) با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از اساتید و دانشجویان در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار برگزار شد.
آبادان - ۲ بازیکن صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت بازی برابر مس رفسنجان را از دست دادند.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با توجه به رنکینگ نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، حضور این دو بازیکن در مسابقات معتبر «گرند اسمش» سنگاپور قطعی شده است.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با توجه به رنکینگ نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، حضور این دو بازیکن در مسابقات معتبر «گرند اسمش» سنگاپور قطعی شده است.
چادرملو در یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه دو بر یک از سد فجرسپاسی گذشت.
2 بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان امروز در تمرینات شرکت نکردند.
سه عضو تیم استقلال در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حضور یافتند.
شارلروا با بهره‌مندی از دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل یوپن رسید.
2 کشتی گیر تیم ملی آزاد کشورمان از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف شدند.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج فقط برای میدان نظامی نیست و بسیج باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ