شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پیدا شدن پیکر یکی دیگر از مفقودان حادثه ریزش ساختمان‌ در خلازیر شهرک احمدیه تهران خبر داد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.
با افزایش گرمای هوا شاهد خشک شدن پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه‌های منابع طبیعی هستیم که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب می‌شود جنگل‌ها و مراتع دچار خسارت های جبران ناپذیر شوند.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که شکلات تلخ مانند آنتی‌اکسیدان‌ها به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. مصرف منظم این ماده غذایی خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت را کاهش می‌دهد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
به گفته محققان، سلول‌های چربی می‌توانند پاسخ التهابی را تحریک کرده و اختلال عملکرد سلول‌های ایمنی را تقویت کنند. این فرایند می‌تواند منجر به بیماری‌های قلبی عروقی مانند سکته مغزی، بیماری‌های متابولیک مانند دیابت نوع ۲ و برخی سرطان‌ها شود.
جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه بزاق یک پشه حامل ویروس عمل تب دِنگی با ماده‌ای پر شده که ممکن است پاسخ سیستم ایمنی بدن ما را سرکوب کند و خطر عفونت را افزایش دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
مجید علی نازی گفت: ۶۴ لندینگ‌کرافت، ۲هزارنفربرای بازرسی و کنترل ایمنی شناورها،۴۸ شناور مسافری دریایی و ۱۲۰شناور امداد و نجات آماده خدمت‌رسانی به منظور انجام سفرهای دریایی نوروز هستند.
رئیس شورای شهر تهران گفت:در حوزه ایمنی نیز بودجه سال آینده با ۲۴ درصد افزایش مواجه بوده و مبلغ آن به ۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان رسیده است.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ گفت: امنیت محله محور، ایمنی انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران است.
«رضا نفیسی» رئیس مرکز تدوین مقررات و ایمنی حمل‌ونقل، با بررسی گزارش‌های ارائه شده، گفت: آمار میانگین تلفات جاده‌ای طی ۹ ماهه اول سال آسیب شناسی و تحلیل نقطه به نقطه شود چرا که یافتن مشکل و برنامه‌ریزی ضروری است.
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
ویتامین D فواید متعدد زیادی دارد، میزان جذب کلسیم در بدن را افزایش می‌دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و راهی برای کاهش التهاب در بدن است.
اصفهان- مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برغم افزایش رویت مارها در شهر اصفهان اما طی سال‌های اخیر و تا این لحظه هیچ گونه مارگزیدگی گزارش نشده است.
در نشست اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو، دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های شبکه مترو پایتخت مورد جمع بندی نهایی قرار گرفت.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ