فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ گفت: امنیت محله محور، ایمنی انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که عضویت احتمالی اوکراین در ناتو، برای مسکو تهدید امنیتی ایجاد خواهد کرد و علاوه بر این، امنیت کی‌یف را هم افزایش نمی‌دهد.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
قم- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کردند.
گوگل از همین امروز تیک‌های آبی تأیید را برای حساب‌های Workspace و حساب‌های شخصی ارائه کرده است، بنابراین در هنگام بررسی ایمیل‌های دریافتی خود، ممکن است با چنین قابلیتی مواجه شوید.
خزعلی با اشاره به اینکه تصویب لایحه "امنیت زنان" منجر به افزایش امنیت خاطر زن و جلوگیری از عدول مرد از حقوق زن می‌شود، گفت: صراحت آیه‌های قرآن این است که به زن ظلم نکنید، اما در قوانین ما تا کنون وارد نشده بود. ما تصور می‌کنیم ladies first (زنان مقدم هستند) را از غرب گرفته‌ایم، اینطور نیست.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه افزایش امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با وجود کارآگاهان زبده محیط برای ارازل ناامن می‌شود.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری گفت: در صورتی که سهم غذاهای دریایی در سفره مردم ۳ برابر شود یک اقتصاد بزرگ شکل می‌گیرد.
یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات کشور توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است.
ژاپن بر لزوم افزایش تعداد کرسی‌ های اعضای دائم و موقت شورای امنیت به منظور انعکاس بهتر واقعیت‌ های جهان تاکید کرد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
در راستای افزایش امنیت غذایی در کشور بیش از ۵۰ طرح کلان فناورانه در زمینه های تولید واکسن، اصلاح ژن و نژاد، ایجاد پالایشگاه غذایی و باغات مادری کلید خورده که نیاز به واردات را برطرف می کند.
در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.
در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.
گروهی از دانشمندان چینی ژن مفیدی را در ذرت وحشی شناسایی کردند که مسئول کنترل مقدار پروتئین در این محصول است.
تسهیلگری در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و از بین بردن شکاف میان دانشگاه، صنعت و بازار از اهدافی است که کانون هماهنگی دانش، صنعت، بازار افتا در سیاست خود قرار داده است.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
رئیس شاباک با اذعان به افزایش ۳۰ درصدی عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری گفت: دیگر در کرانه باختری آزادی عمل نداریم و هر شب نظامیان ما هدف تیراندازی قرار می گیرند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در گردهمایی هیات معارف جنگ و در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ" امنیت ملی" و محافظت از "حدود و ثغور" ایران اسلامی دانست.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ امنیت ملی و محافظت از حدود و ثغور ایران اسلامی دانست.
وزیر نفت گفت: ما همواره به‌ عنوان یک تولیدکننده عمده نفت و فرآورده‌های نفتی در جهان آمادگی داریم به دور از سیاسی‌کاری به نقش خود در عرضه نفت و افزایش امنیت انرژی در جهان کمک کنیم .
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
Mac OS ذاتا یک سیستم عامل امن و خصوصی است. اما این بدان معنا نیست که هیچ کاری نتوانیم برای بالا بردن امنیت آن انجام دهیم. با انجام چند تنظیمات ساده می‌توان آن را در بالاترین حالت امنیتی تنظیم کرد. در این راهنمای به بررسی نحوه این کار می‌پردازیم.
سخنگوی فراجا بیان کرد: تعامل رسانه با پلیس باعث شده است که احساس امنیت را افزایش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ