جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور ناگزیر به اجرای طرح‌های ترافیکی است تا بتواند وضعیت ترافیکی و ایمنی ترددها را در کلان شهر تهران به سامان برساند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بامداد امروز در محور شهید بابایی به غرب راننده خودرو ۲۰۶ به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرت و فوت شد.
پلیس راهور تهران بزرگ در روز ایمنی حمل و نقل با مشارکت یکی از بانک‌ها اقدام به اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران پایتخت کرد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به مسافران نوروزی گفت: رانندگان و مسافران نوروزی حتماً می‌بایست کمربند ایمنی خود را ببندند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به جهت حفظ ایمنی شهروندان خیابان بهار جنوبی را مسدود کردیم و امکان تردد از این خیابان وجود ندارد.
رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ گفت: امنیت محله محور، ایمنی انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران است.
کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.
نخست وزیر انگلیس به دلیل نبستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی توسط پلیس جریمه شد.
سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
حسینی جانشین پلیس راهور گفت: به تنها چیزی که از خودرو اهمیت نمی‌دهیم، امنیت و ایمنی خودرو است.
جانشین پلیس راهور گفت: کماکان شاهد این هستیم که به کیفیت و ایمنی خود اهمیتی داده نمی‌شود و متأسفانه گوش شنوایی در این رابطه وجود ندارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان قبل از شروع حرکت و مسافرت حتماً تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه خود را کنترل کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شرایط جوی به همکاران خود دستور داده‌ایم تا در صورتی که از ایمنی جاده‌ها مطمئن نیستند با اطلاع رسانی راه را مسدود کنند.
رئیس پلیس راهور گفت: در عراق اصلا گواهینامه رانندگی وجود ندارد و هرکسی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده می‌کند؛ تصادفات عراق ۳.۵ برابر ایران است، اما کشته‌های تصادفات عراقی‌ها نصف ایرانی‌ها است و این موضوع تنها به دلیل خودرو‌های ایمن است!
سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و تجهیزات ایمنی خودرو، توصیه پلیس به رانندگان در روزهای برفی است.
سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و تجهیزات ایمنی خودرو، توصیه پلیس به رانندگان در روزهای برفی است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: انتظار این است که خودرو‌های کیفی و ایمن وارد کشور شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو ۱۰ هزار دلاری وارد کنند؛ اگر این چنین است که ما پراید و تیبا را در کشور داریم.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۵۶ تیم گشت پلیس راه در جاده‌های استان برای حفظ ایمنی مسافران، فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ