اصفهان- مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برغم افزایش رویت مارها در شهر اصفهان اما طی سال‌های اخیر و تا این لحظه هیچ گونه مارگزیدگی گزارش نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن جانشین کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، رسما آغاز شده است و او دیگر ستاره اصلی این تیم نیست.
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
به گفته محققان، رژیم غذایی پرنمک ممکن است خطر فشار خون بالا و اختلالات شناختی را افزایش دهد.
رئیس دیوان عدالت اداری، صدور بی رویه بخشنامه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را از مهم ترین آسیب‌های حوزه اداری و افزایش ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری دانست.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
به‌دنبال پرواز به اصطلاح «بالون چینی» بر فراز آمریکا و سرنگون شدنش، واشنگتن مدعی شد که پس از آن، چندین «شیء ناشناس پرنده» در آسمان این کشور رویت شده است؛ توجیهی تکراری برای هدفی تکراری!
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد پالایشی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
دوربین ایسنا در میدان آزادی تهران تصاویری از ناپدید شدن برج میلاد همزمان با افزایش آلاینده‌ها و شدت‌گرفتن آلودگی هوا را ثبت کرد که تا لحظاتی قبل قابل رویت بود!
معاون مالی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مسنجم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران ذی‌حسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.
مشهد ـ رئیس کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: افزایش یک رویه و ثابت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در همه سطوح مزدی موجب افزایش شکاف درآمدی می شود.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تلاش می‌کنیم استحکام ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و این موضوع، نیاز به زمان زیادی دارد.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در گفتگوی ویژه خبری گفت: کمبود درهم در بازار این را تلقی ایجاد کرد که کشور ارز کم دارد.
نشست «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
یک تولیدکننده پارچه‌های آنتی باکتریال با ایده ای فناورانه، به جای آغشته کردن سطح پارچه به مواد نانویی، مواد نانویی را به تار و پود پارچه وارد کرده تا خاصیت نانو از بین نرود.
قیمت هر تن فلز روی در بازارهای جهانی با ۲.۸۷ درصد افزایش، به ۳ هزار و ۵۰ دلار رسید.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تاکید دارد که لژیونر شدن تعدادی از بازیکنان این رشته و ایجاد انگیزه در دیگر بازیکنان برای رسیدن به این مهم روی سطح کیفی لیگ تاثیر داشته است.
سخنگوی صمت گفت: به محض اینکه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو، الزامات آئین نامه‌ای را پشت سر بگذارند، می‌توانند مجوز واردات را بگیرند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی بار دیگر کاهش یافت و به 20.26 درصد رسید
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ