مجید علی نازی گفت: ۶۴ لندینگ‌کرافت، ۲هزارنفربرای بازرسی و کنترل ایمنی شناورها،۴۸ شناور مسافری دریایی و ۱۲۰شناور امداد و نجات آماده خدمت‌رسانی به منظور انجام سفرهای دریایی نوروز هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد افزایش تدریجی دما از امروز تا اواخر هفته آینده خواهیم بود و برآورد می‌شود ۳۰۰۰ مگاوات به میزان تقاضای مصرف برق کشور اضافه شود که این برای هفته ابتدای شهریورماه بی‌سابقه و عدد بزرگی است.
بودجه نظامی روسیه در سال گذشته میلادی 75 میلیارد دلار بوده و در سال 2023 میلادی این رقم 84 میلیارد دلار برآورد شده است. روسیه همچنین قصد دارد بین سال‌های 2022 تا 2025 میلادی، 600 میلیارد دلار برای ارتش و پلیس هزینه کند. جت جنگنده میگ 35 هم یکی از سلاح‌هایی است که با این بودجه ساخته شده است. میگ 35 دارای سیستم‌های دفاعی مختلفی است که امکان موفقیت‌آمیز بودن عملیات رزمی را افزایش می‌دهد.
تعداد گاو و گوساله پروار شده در بهار ١٤٠٢ نزدیک به ٤٩٣ هزار رأس برآورد شد که نسبت به بهار سال قبل ۲۳.۳ درصد افزایش داشته است.
سمنان- معاون آبخیزداری منابع طبیعی از افزایش کانون های بحران بیابانی شدن در کشور خبر داد و گفت: فرسایش خاک در ایران دو برابر میانگین جهانی برآورد می شود.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. یعنی هر متقاضی ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه باید پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
تعداد گاو و گوساله پروار شده در زمستان ١٤٠١ نزدیک به ٥٧٠ هزار رأس برآورد شد که نسبت به زمستان ١٤٠٠ نزدیک به ١٣١ هزار رأس افزایش داشته است.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
بغزیان گفت:بانک مرکزی می‌داند چگونه در بازار ارز دخالت می‌شود اما اینکه با آن برخورد نمی‌شود جای تعجب دارد.
سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می‌شود.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم است سقف پیشنهادی دولت در بودجه را افزایش ندهد، حتی اگر منابع جدید پیدا شد، آن را در خلأهای موجود بودجه، که ممکن است محقق نشود، استفاده کنیم.
افزایش روز به روز تعداد مصدومان استقلال باعث شده تا مدیران باشگاه به دنبال مقصر بگردند.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
تلفات برخورد ۲ قطار در مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک به ۱ کشته و ۵۷ زخمی افزایش یافت.
طبق برآورد یکی از نمایندگان، درآمد‌های مالیاتی در بودجه۱۴۰۱ حدود ۵۲۷هزار میلیارد تومان ذکر شده بود که این رقم احتمالا در بودجه۱۴۰۲ و براساس پیشنهاد سازمان امور مالیاتی به رقم ۸۰۰هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد این اقدام برای جبران کمبود درآمد‌ها است.
مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی، از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات انار در سال جاری خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از برخورد با اتاق‌های قیمت گذاری کاذب، معاملات صوری و خالی‌فروشی ارز کرده بودند، خبر داد.
رضا صبایی گفت: برخورد با نمادهای بورسی به هیچ وجه سلیقه ای نیست.
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در چین که نگرانی‌ها نسبت به مصرف کمتر سوخت در بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و تنزل برآورد اوپک از میزان رشد تقاضای جهانی، کاهش پیدا کرد.
یک اپیدمیولوژیست با تاکید بر اینکه پیش‌بینی شرایط کرونا طی روز‌های آتی بر اساس مدل‌ها برآورد می‌شود، گفت: بعید است که افزایش موارد، مشابه آنچه که در تابستان ۱۴۰۰ با گونه دلتا ویروس تجربه کردیم، باشد؛ اما بازهم غافلگیری از سوی کووید۱۹ بعید نیست.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ