رئیس مرسدس بنز در مورد مذاکره با لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان بر سر قرارداد جدید با این تیم صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
توتو وولف فکر می‌کند لوئیس همیلتون می‌تواند چهار سال دیگر در فرمول یک رانندگی کند.
رئیس مرسدس بنز عملکرد تیمش در مسابقات مقدماتی گرندپری اتریش را ارزیابی کرد.
توتو وولف رئیس تیم مرسدس در مورد پیشتازی ردبول در فصل جاری فرمول یک صحبت کرد.
هلیکوپتر گری ولف به پیشرفته‌ترین سامانه‌های اویونیک برای آگاهی محیطی بیشتر و بهتر، و قابلیت خلبان خودکار کامل برای کاهش حجم کار خدمه مجهز شده است. تنها یک ساعت و نیم کار روی آن در آشیانه برای هر ساعت پرواز لازم است.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
توتو وولف، رئیس تیم مرسدس درباره جدایی احتمالی لوئیس همیلتون به دنبال شروع ضعیفش در بحرین گفت: خیلی آسان است که یک راننده را رها کنید و سپس تسلیم شوید. ما این کار را نمی‌کنیم. ما باید بیشتر از هر زمان دیگری به این کار فکر کنیم و به هر دو راننده خود ماشینی بدهیم که بتوانند با آن رقابت کنند.
توتو وولف شانس مرسدس را برای پیروزی در گرندپری‌های باقی‌ مانده فصل جاری فرمول یک تخمین زد.
DJI به تازگی پهپاد جدیدی به نام «آواتا» را معرفی کرده است. این پهپاد چینی ۱۸ دقیقه عمر باتری را ارائه می‌دهد. به گفته «فردیناند ولف» مدیر خلاق این شرکت، این دوربین با ریموت کنترل DJI FPV 2 و هدست هوشمند DJI FPV Googles V2 جفت می‌شود تا هدف «تجربه پرواز با دید اول شخص» را ارائه دهد.
توتو وولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس، فاش کرد با مطالعه افت سال‌های اخیر باشگاه‌ منچستریونایتد تلاش کرد متوجه شد که چرا بعضی تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر موفقیت‌آمیزشان را حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ