دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان قول داد که ملی‌پوشان بهترین عملکرد را در فینال قهرمانی جهان ارائه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امیدهای مدال آوری در بازی‌های آسیایی است در حالی تنها با یک مربی عازم هانگژو می‌شود که از یک سهمیه در اختیار دیگر به جا استفاده نشده است.
محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان، امشب جمعه در جام کنکورد برای کسب مدال طلا به مصاف گاجی مراد عمراف از روسیه می رود.
مهران برخورداری به عنوان یکی از باتجربه ترین ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی باکو به دنبال کسب مدال طلا در این رویداد است.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
ترک‌ها که از قدیم‌الایام در کشتی مدعی بوده‌اند، رکوردی جالب توجه با سنگین‌وزن‌های خود به دست آورده‌اند، کسب 22 مدال طلای اروپایی فقط با دو کشتی‌گیر.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد که ملی‌پوشان ایران در پنج وزن نخست نمایش ناامیدکننده ای داشتند و فقط رحمان عموزاد فینالیست شد.
امیرحسین زارع گفت: فقط برای شادی دل هموطنانم و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین بین المللی به میدان می‌روم.
در سومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا هیچکدام از نماینده‌های ایران موفق به کسب مدال نشدند.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
تصمیم گیری در مورد اینکه چه تعداد شمشیرباز به قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعزام شوند به کمیته فنی واگذار شد اما فقط اعزام شانس‌های مدال در دستور کار قرار دارد.
ملی پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: اینکه مسئولان بخواهند حمایت کنند در حد وعده باقی مانده است و شاید کسب مدال دوچرخه‌سواری در بازی های آسیایی برایشان مهم نیست.
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هر قدمی که برای برگزاری انتخابات فدراسیون برداشتیم را به اطلاع اتحادیه جهانی رساندیم و فقط منتظر تاریخ انتخابات هستیم.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران معتقد است حسن یزدانی با کوله باری از مدال و افتخارات جهانی و المپیک به فکر مبلغ قرارداد نبود و فقط قصد کمک به تیمش را دارد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آنقدر آماده و باانگیزه بودم که فقط به مدال طلا فکر می‌کردم.
دیدارهای نیمه نهایی اوزان ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان برگزار شد که فقط کامران قاسمپور از کشورمان توانست با غلبه بر حریف راهی فینال شود.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
او پس از کسب مدال نقره با انتشار پستی بابت حمایت مردم از آن‌ها تشکر کرد و گفت: فقط این را می‌دانم که کلید در دست خداست.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
ورزشكاران ايرانى در روز آخر بازى هاى كشورهاى اسلامى در دو رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
ملی‌پوش واترپلو می‌گوید بازیکنان فقط به هدفشان که یکی از خوش رنگ‌ترین مدال های آسیا است فکر می‌کنند.
ملی‌پوش واترپلو می‌گوید بازیکنان فقط به هدفشان که یکی از خوش رنگ‌ترین مدال های آسیا است فکر می‌کنند.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هیات اجرایی می تواند به کمیته ملی المپیک کمک کند نه اینکه فقط به عنوان یک عضو بله و خیر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ