امیرحسین توخته، مدافع تیم ملی والیبال ایران می گوید در دیدارهای دوستانه اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم و تاکنون به نکات زیادی در این مسابقات رسیده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود داشتن فصل فوق العاده، قهرمانی در چمپیونزلیگ را کم دارد.
دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت فصل برای سفیدپوشان عملا به پایان رسیده و آنها تنها برای حفظ شخصیت و پرستیژ باشگاه در بازی‌های باقی‌مانده تلاش می‌کنند.
رئیس جمهور اوکراین با تایید ضمنی تسلیم شهر راهبردی باخموت به نیروهای روسیه گفت که چیزی از این شهر باقی نمانده است.
رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
دورتموند حالا بالاتر از بایرن مونیخ شانس اول قهرمانی در بوندسلیگا محسوب می‌شود.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
پیش از این گفته شد که مسابقات در ۱۶ گروه ۳ تیمی برگزار خواهد شد و احتمالا فقط یک تیم صعود می‌کند. اما حالا شانس تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس می‌گوید بازیکنانش شکست تلخ مقابل رئال را فراموش کرده و از این پس تنها به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده فکر خواهند کرد.
لیگ اروپا حالا یک مدعی جدید قهرمانی پیدا کرده است، یونیون برلین آلمان.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
دانش‌آموزانی که دو سال از دریافت حداقل‌های آموزش حضوری محروم بوده‌اند حالا و در مواجهه با تعطیلی‌های گاه و بیگاه با دلایل عجیب‌وغریب، بیش از قبل چالش‌های آموزشی را تجربه می‌کنند و اگر قرار بر همین منوال باشد باید فاتحه آموزش عمومی در کشور را بخوانیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از کم شدن فاصله تیمش با آرسنال در صدر جدو.ل ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی محبوب سپاهانی‌ها در هوای سرد اصفهان هم همه‌کاره تمرینات طلایی‌پوشان است.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل استون‌ویلا از عملکرد فنی لیورپول به خصوص در نیمه اول مسابقه تمجید کرد.
کاپیتان استقلال ملاثانی حالا سمت جدیدی در این تیم گرفته است.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
هوگو لوریس به فینال جام جهانی فکر نمی کند و گفت که بازی به بازی پیش خواهند رفت.
فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
صدرالدین کاظمی در یادداشتی روی اینستاگرامش واکنش جالبی به کنار رفتن محمد بنا و سرمربیگری حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی داشت.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید از فردا به آنالیز مصر خواهند پرداخت تا بار دیگر مردم ایران را خوشحال کنند.
کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت به دومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ