پایان جام جهانی و نیمکت‌های لرزان؛ اسپانیا یکی از سریعترین تغییرات را انجام داد، درحالیکه وضعیت سرمربی ایران و حتی قهرمان جهان نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس انجمن صنایع روغن نباتی گفت: تغییرات سود بازرگانی واردات انواع روغن خام باید از ابتدای سال ۱۴۰۲ لحاظ شود.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
تغییرات گسترده در وزارت ورزش با ورود کیومرث هاشمی
خودروی تیم مرسدس بنز در سال 2024 با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد.
منابع متعددی از تغییر جوادی خبر می‌دهند و پیگیری‌های «تابناک» از مقامات مختلف نیز منجر به تکذیب این خبر نشد. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، در آینده نزدیک خواهد بود؛ چرا که فارابی در ماه‌های آینده درگیر تولیداتش برای جشنواره فجر چهل و دوم خواهد شد و تغییرات در آن دشوار خواهد شد.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
یک سال از جنگ روسیه علیه اوکراین می‌گذرد و این نزاع باعث بروز تغییرات عمیقی در اروپا شده است. تلفات ده‌ها هزار نفر بوده و کماکان در حال افزایش است میلیون‌ها اوکراینی پناهنده شده و روسیه مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است. روسیه اکنون زیرساخت‌های غیرنظامی حیاتی را هدف قرار می‌دهد که خود مصداق جنایت جنگی است.
امیر قلعه‌نویی با چند تغییر تیمش را به مصاف مس کرمان در دربی فرستاده است.
طراحی جدید و غیرعادی منوی استارت، یکی از دلیل اصلی نارضایتی بسیاری از کاربران از ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. مایکروسافت تغییرات متعددی را در بخش‌های مختلف ویندوز ۱۱ ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزوده شدن منوی استارت جدید در ویندوز ۱۱ است.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
گابریل بورک رئیس جمهور شیلی با دوچرخه وارد کاخ ریاست جمهوری شد. بورک ماه‌ها پیش زمانی که به قدرت رسید متعهد شد در مورد تغییرات آب و هوایی موضع قاطعانه‌ای اتخاذ کند.
باشگاه استقلال در سال های گذشته تغییرات متعددی را در حوزه مدیریتی خود تجربه کرده است.
در روزی که تغییرات متعددی در ترکیب سپاهان صورت گرفته است، این محمد کریمی است که بازبند کاپیتانی را به بازو بسته و در ترکیب طلایی‌پوشان حضور دارد.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
طی تیر ماه سال جاری، ۸ میلیون و ۸۴۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۳۴ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
در مورد اصلاحات قانون انتخابات مجلس دلایل متعددی وجود دارد که حدودا درباره اصلاح آن اجماع وجود دارد؛ اما آنچه بحث برانگیز شده این که قرار است چه اصلاحاتی مدنظر قرار گیرد و این قانون که از سال ۱۳۷۸ بر همه انتخابات مجلس در کشور حاکم بوده دچار چه تغییراتی شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ