فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نظامیانش را از نیجر خارج نمی‌کند؛ ما تصمیمات کودتاچیان را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز که یک شهید و چندین زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که فقط از گلزنی برای یک نفر لذت می برد.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
فقط هوش و قدرت بالای بازی‌خوانی فوق ستاره آرژانتین می‌توانست گل دوم تیمش برابر فرانسه را پایه‌گذاری کند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد قدرت تیم ملی فرانسه فقط معطوف به کیلیان امباپه نیست.
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
اولیویه ژیرو، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه، تاکید کرد قدرت آرژانتین فقط معطوف به لیونل مسی نیست.
یوسف النصیری، مهاجم مراکش، یکی از بدترین عملکردهایش را در بازی برابر فرانسه به نمایش گذاشت.
آنتوان گریزمان با نمایش های متنوع خود، فقط نفر اول جشن های فرانسه نیست، او در پازل تاکتیکی دشان نیز یک همه کاری استراتژیک است.
داستان‌های مختلفی در تاریخ وجود دارد که در آن‌ها ذکر شده استرس باعث ایجاد مو‌های سفید می‌شود. یکی از مشهورترین آن‌ها ماری آنتوانت، ملکه فرانسه است که با یک گیوتین در جریان انقلاب فرانسه کشته شد. گفته می‌شود فقط در یک شب تمام مو‌های او سفید شده است.
در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
لوک شاو، مدافع انگلیس، می‌گوید تیم ملی فرانسه در کیلیان امباپه خلاصه نمی‌شود و بازیکنان بزرگ بسیاری در این تیم حضور دارند.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
دروازه هوگو لوریس فقط ۹ دقیقه پس از شروع نخستین بازی فرانسه در جام جهانی باز شد.
کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «در تمامی گفت‌وگو‌‌های تلفنی آیت‌الله رئیسی با روسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، موضع قاطع ایشان این بود که فقط زمانی که ادعا‌‌های پادمانی حل و فصل و بسته شود، توافق نهایی قابل دست یافتن است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ