قهرمان کشتی جهان در وزن 65 کیلوگرم تأکید کرد تا بازی‌های المپیک 2024 پاریس در همین وزن کشتی خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانوی تیراندازی ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: من از همین حالا فینال و مدال المپیک را تصویرسازی می‌کنم تا بتوانم به آن برسم.
برنده دو عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA در مسابقات جام جهانی بسکتبال امسال حضور نخواهد داشت اما هدفش حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ است.
در فاصله یک سال تا برگزاری المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس از مشعل این بازی‌ها رونمایی شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان با صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در یک قدمی کسب سهمیه پارالمپیک قرار گرفت.
ورزشکار مشهور اوکراینی از عدم پذیرش ورزشکاران روسیه و بلاروس در المپیک 2024 پاریس صحبت کرد.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
کیانوش رستمی در مسابقه رکوردگیری تیم ملی با وجود اهمیتی که برای کادرفنی داشت شرکت نکرد تا همچون گذشته ساز ناکوک خود را بزند.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران از احتمال دعوت از لژیونرها به اردوی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک پاریس خبر داد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ رقابت‌های المپیک در بخش مردان قصد دارد برای پنجمین مرتبه‌ی متوالی به مدال طلای المپیک پاریس برسد تا این افتخار را به تنهایی از آن خود کند.
سجاد پورحسینی گفت: هدفم رسیدن به المپیک است و تلاشم را می‌کنم تا به آن برسم.
درستکار تا المپیک پاریس ابقا شد
اکبر فلاح اعتقاد دارد با وجود رفع مشکلات باید از پژمان درستکار و تیمش تا المپیک 2024 پاریس حمایت کرد.
دولت انگلیس در تلاش است تا از حضور ورزشکاران روس در المپیک پاریس جلوگیری کند.
نواک جوکوویچ گفت که مشتاقانه منتظر بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس است تا بتواند مدال طلا را به دست بیاورد.
سه وزنه‌بردار ایران یک گام تا سهمیه المپیک پاریس
تیم ملی والیبال ایران در صورت حفظ یا ارتقای جایگاه خود در رنکینگ در سال‌های 2023 و 2024 فدراسیون جهانی، شانس بالایی برای صعود به المپیک 2024 خواهد داشت.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی تیم ملی داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی داد.
سرمربی تیم ملی فرنگی در واکنش به استعفای حمید سوریان گفت که از او قول گرفته بود که تا المپیک پاریس کنار مجموعه کشتی فرنگی باشد.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ