محمد صلاح با به ثمر رساندن دو گل برای لیورپول در دیدار مقابل منچستریونایتد، نام خود را در تاریخ ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینشتین در نامه‌اش به روزولت یادآور شده بود که: «ممکن است بتوان یک واکنش زنجیره‌ای هسته‌ای را در یک توده بزرگ اورانیوم راه‌اندازی کرد که توسط آن مقادیر زیادی نیرو و عناصر جدید مثل رادیوم تولید شود. این دستاورد که قطعا در آینده نزدیک به دست خواهد آمد، ممکن است منجر به ایجاد بمب‌های فوق‌العاده قدرتمندی شود.»
مکس ورشتپن درباره پیروزی در گرندپری مجارستان که با قهرمانی او به پایان رسید، اظهار نظر کرد.
در دومین دوره مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان موفق بع کسب 4 مدال طلا و یک برنز شدند.
تحقیقات جدید برای اولین بار نشان می‌دهد امواج مغزی مرتبط با درد در هر انسانی مخصوص به خودش است.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
استفانو پیولی، حضور در نیمه نهایی چمیپونزلیگ را یک دستاورد برای تیمش می داند اما از نرسیدن به فینال هم ناراحت است.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
محققان دانشگاه روچستر در یک دستاورد تاریخی، ماده‌ای ابررسانا در دما و فشار کم برای کاربرد‌های عملی ساختند.
راجر اشمیت از انگیزه های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.
شهرداری آستارا موفق شد در یک بازی خانگی ترمز صدرنشین لیگ دسته اول را بکشد.
محمود فکری، سرمربی سابق استقلال، به حواشی پیرامون این تیم و شایعاتی که پیرامون کم کاری برخی بازیکنان وجود دارد، واکنش نشان دهد.
گربه ای که با حضور در محل اقامت تیم ملی انگلیس معروف شده بود، با این تیم به خانه برمی‌گردد.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شناور شهید سلیمانی دارای بدنه شناسا گریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که می‌توان آن را به عنوان دستاورد ملی برای کشور دانست.
احتمالاً شما هم تاکنون داستان‌ها و افسانه‌های مختلفی درباره انسان‌های هم سان شنیده باشید و شاید هم تجربه دیدن افرادی بسیار شبیه به خودتان یا نزدیکانتان را داشته اید، اما جدای از این داستان‌ها اکنون یک دستاورد علمی تجزیه و تحلیل DNA نشان می‌دهد که چهره‌های بسیار مشابه احتمالاً DNA مشابه نیز دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ