مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی می‌گوید به دلیل همزمانی مسابقات هانگژو با لیگ قهرمانان آسیا، تیم امید نمی‌تواند از نماینده‌های باشگاهی ایران در آسیا بازیکن بگیرد.
بیش از یک ماه از آغاز ضدحملات اوکراین برای بازپس‌گیری اراضی‌ازدست‌رفته می‌گذرد، اما تاکنون دستاورد چندانی نداشته و به گفته مقامات آمریکایی این حملات طولانی و خونین خواهند بود.
لژیونر ایرانی روستوف می‌گوید باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او و گرفتن رضایت نامه از سانتاکلارا انجام نداد.
درست یک ماه پیش و زمانیکه قربان‌زاده بر تشکیل مجمع عمومی استقلال اصرار داشت، سعید آذری گزینه اصلی سازمان خصوصی سازی برای سرپرستی آبی ها بود.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل لیگ فرانسه انتخاب شد.
علیرضا بیرانوند در شروع لیگ برتر می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
"سؤال" لزوما به معنای "افشاگری" نیست؛ چراکه افشاگری یعنی طرح قطعیِ یک "مدعا"؛ اما سؤال یعنی درخواست "توضیح". به هر حال او در افکار عمومی به عنوان افشاگر داستان "خودروهای شاسی‌بلندِ نمایندگان مجلس" شناخته می‌شود.
همه منتظر قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی هستند، جامی مهم برای دو تیم بزرگ پایتخت .
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.
جولین آلوارز الان می توانست بازیکن رئال مادرید باشد و به عنوان یک رئالی در جام جهانی بدرخشد. او در سال 2011 یک ماه در آکادمی رئال حضور داشت.
جنگ در اوکراین باعث شده تا ذخایر تسلیحاتی غرب نیز با محدودیت مواجه شوند.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.
با اعلام سازمان لیگ برتر، دربی استقلال و پرسپولیس روز سیزده آبان و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.
پل پوگبا پس از یک ماه فیزیوتراپی در نهایت به این نتیجه رسید که زانویش را جراحی کند. مدیران یوونتوس یک ماه پیش به او توصیه کرده بودند تا زمان را تلف نکند و حالا هم از او عصبانی هستند.
در جریان سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، او توسط ساقان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و حالا مشخص شده که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. اتفاقی که شاید مانع انتقالش به چلسی شود.
رئیس کمیته امداد خمینی از واریز یک ماه مستمری اضافه به حساب مددجویان براساس بعد خانوار در مناطق متأثر از سیل در ماه اخیر ، خبر داد.
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تأکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ