راجر اشمیت از انگیزه های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیل اصلی که می‌توانیم ال آنزوئلو را اصلا ببینیم، fi رغم اینکه بسیار دور است، چیزی جز همگرایی گرانشی نیست. دانشمندان دریافتند که این کهکشان دور به شکل یک قرص است و قطری در حدود ۲۶ هزار سال نوری دارد که معادل یک چهارم اندازه‌ی کهکشان راه شیری است.
اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.
یاسر الرمیان، رئیس نیوکسل، اعلام کرد که می خواهد بعد از فصل «جادویی» به شماره یک تبدیل شود.
سرمربی استقلال گفت که پیروزی برابر نساجی با چهار گل یک نتیجه منصفانه بوده و آنها با دومین حضور در یک فینال، عملکرد فوق العاده ای داشته اند.
مهدی ترابی می‌گوید عملکرد خوب تمام بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های پایانی باعث شد تا عملکرد او هم بیشتر یه چشم بیاید.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسا، از اینکه تیمش توانست در دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد، ابراز خوشحالی کرد.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید او و بازیکنانش در اوج فوتبال‌شان هستند و فردا تنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.
اورلیو دی لورنتیس، مالک ایتالیایی ناپولی، به انتقاد برخی از هواداران از قیمت بلیت بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان پاسخ داد.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد در این مرحله به میلان برخورد کنند.
باشگاه ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده و مردم این شهر امشب در استادیوم دیه‌گو مارادونا از بازیکنانشان تنها یک انتظار دارند: صعود.
یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.
مهاجم نفت مسجدسلیمان بابت پنالتی از دست رفته از هواداران عذرخواهی می‌کند.
الدحیل امروز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الثمامه به مصاف الشباب می‌رود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تاکید کرد که تیمش برای پیروزی دوباره برابر استقلال آماده است.
نساجی با دو گلی که به تیم تراکتور زد، شمار گل های خود را در این فصل از بازی های لیگ برتر و تا پایان هفته چهاردهم به عدد 17 رساند.
زننده گل اول نساجی در مقابل تراکتور می‌گوید، حمید مطهری شب قبل از بازی به او گفته بود که در صورت اقدام به شوتزنی، دروازه تراکتور را باز خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.
سرمربی با تجربه و مدرس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون از حالا باید به دنبال طراحی یک برنامه چهار ساله باشد.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
آینتراخت فرانکفورت با جبران شکست دور رفت مقابل اسپورتینگ لیسبون، به عنوان یکی دیگر از تیم های آلمانی به دور حذفی UCL صعود کرد.
وزیر صمت با اشاره به چهار سال واردات ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت: در این شرایط طبیعی بود که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. از همان ابتدا کفتیم که واردات خودرو از نظر وزارت صمت بلامانع است. زیرا فضایی در کشور وجود دارد که می‌گوید ما می‌خواهیم یک انحصار در بازار خودرو ایجاد کنیم.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار سوپرجام اروپا می‌گوید او و تیمش بی‌صبرانه منتظر دیدار با تیم بزرگ رئال مادرید هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ