اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان با درخشش دوباره شهریار مغانلو در برنده شهرآورد اصفهان لقب گرفت.
«پل کروگمن»، اقتصاددان مشهور آمریکایی می‌گوید هوش مصنوعی کارمندان را بیکار خواهد کرد و راهی برای مقابله با این اتفاق وجود ندارد.
تعویق غیر منتظره لیگ بیست و سوم اگرچه برای هواداران فوتبال و رسانه‌ها خوشایند نبود، اما این اتفاق هم برنده‌هایی داشت. هم در میان تیم‌ها و هم یک بازیکن خاص!
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
قرار است جمع دوستان در تیم ملی برزیل کامل شود و کاکا، ستاره سابق رئال و میلان به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم ملی مشغول به کار شود.
چنس مارستلر که در وزن 79 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا شده، می‎‌گوید که از جمله سال گذشته جردن باروز علیه خودش استفاده کرده و او را شکست داده است.
به نظر می‌رسد هفته بیست و ششم لیگ برتر نقطه عطف برای تعیین تیم قهرمان خواهد بود.
حساس ترین دربی سال های اخیر فوتبال ایران یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
دوقطبی آمریکا و چین در حوزه فناوری حالا به عرصه هوش مصنوعی هم رسیده است. در سال ۲۰۲۱ دولت بایدن صادرات تراشه‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی به چین را ممنوع کرد و در حال حاضر تنها چند تراشه‌ساز چینی وجود دارند که توانایی تولید جایگزین محصولات آمریکایی را دارند. با این حال، اما تنوع کاربرد‌های هوش مصنوعی و گستره آن‌ها به قدری است که می‌تواند رقابت این دو کشور را وارد فاز تازه‌ای کند.
بازیکن پیشین استقلال گفت: هر تیمی که در دربی پیروز از زمین خارج شود قهرمان لیگ خواهد شد.
بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
محمد علیاحیا، محقق سعودی در مرکز علوم و امور بین‌‌‌الملل بلفر در هاروارد گفت که این توافق‌نامه «بازتابی از نفوذ استراتژیک فزاینده چین در منطقه است – این واقعیت که اهرم فشار زیادی بر ایرانی‌‌‌ها دارد و همچنین روابط اقتصادی بسیار عمیق و مهمی با سعودی‌ها دارد.» وی افزود: « خلأ استراتژیک در منطقه وجود دارد و به نظر می‌رسد چینی‌ها فهمیده‌اند که چگونه از آن استفاده کنند.»
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آغاز شد.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
مارسین اولسکی، بازیکن تیم ملی فوتبال معلولان لهستان، حالا به یکی از چهره‌های شناخته شده دنیای فوتبال و الهام‌بخش بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است.
مارسین اولکسی جایزه پوشکاش مراسم دِ بِست امسال را به خود اختصاص داد.
اگرچه بحران اوکراین بیشترین سود را از فروش تسلیحات، غلات و گاز به اروپا، نصیب آمریکا کرده اما رشد تورم و موج اعتصابات و اعتراضات نشان داده که واشنگتن از تبعات این بحران‌سازی در امان نیست.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
با سوت‌های بی‌نقص و پرچم‌های دقیق، محمدحسین زاهدی فر نقش یک ستاره را در شهرآورد ایفا کرد.
منصور رشیدی که سابقه دروازه‌بانی و مربیگری در سطح اول فوتبال را در کارنامه دارد، وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و نهمین شهرآورد را بررسی کرد.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه آرامش نقشی تعیین کننده در شهرآورد دارد، تاکید کرد استقلال در صورت داشتن آرامش و تمرکز برنده این بازی خواهد شد.
دو مدافع وسط استقلال برای فیکس شدن در دربی پایتخت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسرائیلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ