فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش از الحاق ۵ فروند بالگرد به ناوگان بالگردی هوانیروز خبر داد.
موشک‌های قدیر و نصیر تولید شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع تحویل نیروی دریایی سپاه شد.
انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، خودروهای پشتیبانی و فرماندهی و... از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که رونمایی شدند.
صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
موشک کروز ابومهدی با حضور وزیر دفاع، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و فرمانده نیروی دریایی سپاه به یگان‌های دریایی ارتش و سپاه الحاق شد.
یک مقام ارشد کمیسیون اروپا گفت: روند پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا متفاوت از عضویت سوئد در ناتو است.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.
موشک‌های دقیق زن فتح ۳۶۰ درجه به یگان‌های موشکی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
مراسم الحاق ناو اقیانوس‌ پیمای شهید مهدوی و ۹۹ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه برگزار شد.
مراسم الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه برگزار شد.
همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، آیین الحاق ۷۰ فروند شناور تندروی پیشرفته به مرزبانی فرمانده انتظامی کل کشور با حضور امیر سرتیپ آشتیانی، سردار رادان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از پایان ساخت و الحالق یک فروند بارج جمع آوری آلودگی مواد نفتی به ناوگان شناورهای خدماتی این سازمان، خبر داد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توسعه و پیشرفت چشمگیر تجهیزات ارتش در دریا و آب‌های آزاد، گفت: به زودی زیردریایی‌های فوق سنگین به نیروی دریایی راهبردی ارتش اضافه خواهد شد.
بنا به اعلام وزارت خارجه اوکراین، مجارستان مانع حضور این کشور در نشست ورزای خارجه ناتو در بخارست رومانی شده است.
کارشناس مسائل روسیه: این‌که تا چه اندازه این تحرک جدید روس‌ها می‌تواند به یک جنگ هسته‌ای تبدیل شود، می‌توان از بعید بودن چنین احتمالی سخن به میان آورد. چرا که نزدیکی محدوده سرزمینی اوکراین به روسیه، عملا امکان حمله هسته‌ای بزرگ را از این کشور سلب کرده است
بندرعباس - با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجهیزات جدید به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس الحاق شد.
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های جدید میان برد و دوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی ملحق می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ