فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
علی مطهری گفت: امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریم‌ها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
یوزپلنگ مادر تمام قدرت خود را در برابر کفتارها به کار می گیرد! در ادامه با ما همراه باشید. /برخی صحنه ها ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد!
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
عباس عبدی نوشت: این شیوه حکومت‌داری نیست. تمام قدرت حکومت را در تقابل با فرآیند‌های اصلی جامعه بسیج و مستهلک و فرسوده می‌کنید. زمانی می‌رسد که خودتان هم خسته خواهید شد که علایم خستگی هویداست.
وزیر دفاع گفت: ایران در همه حوزه‌ها، قدرت تمام عیار است.
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
از زمان به قدرت رسیدن طالبان در اوت ۲۰۲۱ تاکنون، تحصیل در مقطع بالاتر از کلاس ششم برای دختران در افغانستان ممنوع شده است. طالبان دسامبر ۲۰۲۲، تحصیل دختران در دانشگاه‌ها را نیز ممنوع و اعلام کردند زنان اجازه ندارند در هیچ سازمانی کار کنند.
پاس گل پنجم استقلال به هوادار را می‌شود به نام سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها ثبت کرد.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
رئیس فدارسیون جودو گفت: تیم ملی جودو با تمام قدرت و آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی سال آینده شرکت خواهد کرد.
افشین صادقی گفت: در مسابقات جهانی مقابل تمام حریفان با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا نمایش خوبی از خود به جا بگذاریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.
هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.
سرمربی تیم نوجوانان می‌گوید تیمش بدون توجه به شرایط گروه به دیدار سوم پا خواهد گذاشت.
سرمربی تیم ملی فرنگی تأکید کرد که رقابت‌های جام‌جهانی با حضور پرقدرت تیم‌های مجارستان و آذربایجانِ میزبان برگزار خواهد شد.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوار مانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تمام نقاط ضعف و قوت تراکتور را می‌داند.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: تمام تلاش آمریکا در جهت تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران در عرصه هسته‌ای، موشکی و نفوذ منطقه‌ای، با شکست مواجه شده است.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ابراز امیدواری کرد که نواقص تیمش تا زمان شروع مسابقات قهرمانی جهان از بین برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ