رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.
ویلیام گالاس، ستاره سابق آرسنال، در انتقادی بی‌سابقه از تیم میکل آرتتا می‌گوید توپچی‌ها در حال حاضر شخصیت قهرمانی ندارد و هواداران نباید رؤیای فتح جام در سر داشته باشند.
ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.
فران تورس، ستاره بارسلونا، رویای یک هوادار خردسال را بعد از یک سال محقق کرد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که پروژه فیفا فوروارد ایران تصویب شده و باید فیفا کارهای مربوط به پرداخت پول را انجام بدهد.
مرد عاشق‌پیشه که در رؤیای بازگرداندن همسر مطلقه‌اش، او را برای تفریح به فیروزکوه برده بود، دست به جنایت زد.
تیم ملی والیبال ایران امروز در روتردام اسیر یک قاتل بی‌رحم شد.
متئو دارمیان در صفحه اینستاگرامش نوشت که او و هم‌تیمی‌هایش به تحقق یک رؤیای بزرگ خیلی نزدیک بوده‌اند.
در دومین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی گره دو طرح نیمه‌تمام ۲۲ و ۲۰ساله «رؤیای ۲۲ساله راه‌آهن تبریز - میانه» و «طرح ۲۰ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی‌چای و تأمین آب شرب ۱۸۰ هزار نفر» باز شد.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، پس از شکست خانگی برابر میلان و از دست رفتن رؤیای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد از هواداران عذرخواهی کرد.
هوادار در پی خلق شگفتی در این فصل فوتبال ایران با حضور در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی است.
پنالتی از دست رفته بوکایو ساکا مقابل وستهم در حساس‌ترین زمان ممکن در کورس قهرمانی لیگ برتر ضربه سختی به امیدهای آرسنال برای قهرمانی وارد کرد.
سمیر نصری، ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی، از عصبانیت بی‌حد و اندازه‌اش پس از خط خوردن از لیست تیم ملی فرانسه گفت.
ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران گفت که رؤیایش قهرمانی در المپیک است و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را خواهد کرد.
کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه شده بسیار خوشحال است و گفت هیچ فشاری از این بابت روی خودش حس نمی‌کند.
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
«ایلی کوهن» که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.
نواک جوکوویچ با اشاره به شکستن رکورد استفی گراف آلمانی از نظر تعداد هفته صدرنشینی در رنکینگ ATP گفت: شماره یک شدن جهان رؤیای کودکی من بود.
بارزترین ویژگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار میزبانی خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای رییس جمهوری است حال آن که در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی، چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل ۱۱۳ قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده، اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. در این نوشته حضور رسانه‌ای و عمومی همسر رییس جمهوری فعلی با همسران ۷ رییس جمهوری قبلی مقایسه شده است.
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
مدیربرنامه‌های پل پوگبا خبر از نرسیدن این ستاره فرانسوی به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر داد.
یک فعال سعودی با انتقاد از میزبانی عربستان از خواننده زن لبنانی، تاکید کرد که دولت ریاض میلیون ها دلار پرداخت می کند تا رؤیای این خواننده لبنانی برای هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ