ما هنوز نمی‌دانیم که تاثیر کامل تهاجم روسیه به اوکراین چه خواهد بود، اما بی‌اهمیت نیست. جنگ خسارات عظیمی به اوکراین وارد کرده و هنجار‌های موجود را تهدید کرده هنجار‌هایی که از تصاحب قلمرو با استفاده از زور و قوه قهریه جلوگیری می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانان والیبال ایران که چند روز پیش به قهرمانی جهان رسیدند حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند.
مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
مهدی طارمی که ستاره این روزهای فوتبال ایران است، در دومین دیدار متوالی هت‌تریک کرد.
شکایت چند ایجنت هلندی در پرونده علیه فیفا در دادگاه رد شده است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آینده جهان نشان از یک نظم چند قطبی دارد، نظمی که در آن قدرت جهان از غرب به سوی آسیا در حال انتقال می‌باشد.
بعد از چند جلسه شیمی‌درمانی نتیجه MRI نشان داد که دیگر سرطان ندارم، گویی معجزه شده بود و این موضوع حتی برای خانواده‌ام باور کردنی نبود، ورزشی که به آن عشق می‌ورزیدم کار خودش را کرده بود و من کاملاً بهبود یافتم.
این ربات بدون شک واقعی است و می‌تواند طیف وسیعی از حالات چهره از جمله چشمک زدن، تکان دادن لب‌ها و جمع کردن بینی را انجام دهد، درست مانند یک فرد واقعی.
در اواخر دسامبر ۲۰۲۰، محققانی که بر روی تلسکوپ کیهان‌شناسی آتاکاما (ACT) در شیلی کار می‌کردند، جدیدترین تخمین خود را منتشر کردند، ۱۳.۷۷ میلیارد سال، به اضافه یا منهای چند ده میلیون سال.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به نشست مقامات روسیه و چین و هم چنین تشدید روند مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی پرداختند.
چند هفته قبل از مرگ، یوهانا به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سکته مغزی تحت درمان قرار گرفت. بعد از ۲ هفته مرخص شد و ۳ روز بعد در منزل فوت کرد.
قانون جهانی برای طبقه‌بندی اعداد خسته‌کننده وجود ندارد. شاید زمانی که این مقاله در حال نگارش است، دنباله اعدادی کشف شود که عدد ۲۰۰۶۷، جزء ۱۸۰ کاراکتر اول آن باشد. با این وجود، ورودی‌های OEIS معیاری مناسب برای سنجش جالب بودن یک عدد معین است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
این پرسش قدیمی عصر فضا است: فضانوردان چگونه در فضا از توالت استفاده می‌کنند؟ در خارج از سیاره و به دلیل کمبود گرانش، اساسی‌ترین فرایندهای بیولوژیکی انسان چالش‌برانگیز می‌شوند.
بازیکن دانمارکی که در یورو 2020 برای دقایقی جهان را در شوک فرو برده بود، نه تنها به زندگی برگشت بلکه در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هم حاضر خواهد بود.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که همکاری با روسیه در راستای ایجاد جهان چند قطبی ادامه می یابد.
تاریخ چند درس به ما می‌آموزد. یک درس آن است که همان طور که موارد استالین، مائو، هیتلر، موسولینی، پوتین و دیگران همگی نشان می‌دهد فرقه‌های مبتنی بر کیش شخصیت همواره برای کشوری که آن فرقه‌ها را پرورش می‌دهند بد هستند.
ترس بزرگتر از رکود تورمی است. افزایش نرخ بهره که رشد اقتصاد را کاهش می‌دهد باعث افزایش نرخ بیکاری می‌شود و نمی‌تواند به شکل معناداری تورم را کاهش دهد. همزمان چنین وضعیت اقتصادی‌ای با پوپولیسم ضد سیستم مطمئنا برای نظم جهانی از پیش متزلزل شده عمیقا بی‌ثبات کننده خواهد بود.
وزیر امور خارجه بلاروس ضمن تأکید بر ضرورت شکل گیری جهان چند قطبی گفت که بحران اوکراین از طریق مذاکره قابل حل و فصل است.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.
۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
موسسه گالوپ بر پایه بررسی خود در سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ رتبه‌بندی تازه عصبانی‌ترین مردم جهان را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ