اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به تایید محرومیت اروپایی یوونتوس در فصل 24-2023 این باشگاه سیاست های نقل و انتقالاتی خود را تغییر می دهد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
حسین شهریاری بعد از حدود 6 ماه کار به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد.
بعد از انتشار بیانیه باشگاه ختافه و اعتراض به روزنامه مارکا که مدعی شده بود بازی اول فصل ختافه مقابل بارسا بدون تماشاچی است این روزنامه حکم دادگاه علیه ختافه را منتشر کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
دادگاهی در ایتالیا حکم قطعی خود را درباره توهین‌های ژوزه مورینیو به داور دیدار رم و مونزا در فصل گذشته منتشر کرد.
«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.
مدیر تیم فوتبال استقلال می‌گوید رفتن عبدالله ویسی بلافاصله بعد از بازی پرفشار به تلویزیون اشتباه بوده است.
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: دیدار با تاجیکستان و قرقیزستان پیش از رویارویی با ازبکستان برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
با حکم مهدی تاج، مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سابق شهرداری سیرجان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال زنان انتخاب شد.
در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران در نیم‌فصل، حضور معاون سابق باشگاه استقلال خبرساز شده است.
یک منبع آگاه گفت که حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه حداقل در ۴ عنوان اتهامی برای دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.
رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است حکم نهایی دادگاه لوکزامبورگ در مورد سوپرلیگ اروپا، یک قبل و بعد در فوتبال باشگاهی اروپا ایجاد خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه اجازه حضور در تمرین را ندارند.
«شورای عالی ورزش» اگرچه هیچ گاه منحل نشد اما بعد از نیم قرن به نهادی مغفول در ورزش کشور تبدیل شده که با وجود مصوبه احیا جایی برای صدور حکم و پُرکردن صندلی شده است.
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ