قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
ساده است که بخواهید از برنامه کاری پرمشغله تان به عنوان بهانه‌ای برای ورزش نکردن استفاده کنید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
رقابت‌های دراگون‌بوت قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
هفت بازیکن سپاهان با دریافت ویزای بلغارستان در انتظار تصمیم قلعه‌نویی برای حضور در اردوی تیم ملی هستند.
سندرم نابغه یک مشکل نادر است که در میان افراد مبتلا به اختلالات رشدی یا آسیب‌های مغزی، به طور کلی در نیمکره‌ی چپ، شایع است. افراد مبتلا به این مشکل از خود استعداد‌های خارق العاده‌ای در زمینه‌ی موسیقی، نقاشی، محاسبات و ساخت مدل‌های سه بعدی نشان می‌دهد. این افراد با وجود نابغه بودن در برخی زمینه ها، در حوزه‌های دیگر با مشکل رو به رو هستند.
تحقیقات انجام‌شده در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که رژیم مدیترانه‌ای در کاهش چربی کبد حتی بدون کاهش وزن مؤثر است و از دیابت نوع۲، کلسترول و فشار خون بالا جلوگیری می‌کند.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، بر خلاف میل افراد، پیری زودرس پوست با ادامه دادن ۷ عادت غلط در زندگی روزمره، رخ خواهد داد.
جدیدترین تحقیقات نشان داده افرادی که بیشترین خطر ژنتیکی و یا بدترین سلامت قلبی را داشتند با رعایت این عادات غذایی تا ۲۵ درصد از خطر سکته مغزی دور شده‌اند.
علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان، بیماری‌های قلبی و سکته مغزی است.
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست، اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قند‌های افزوده با پیامد‌های منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. با این‌حال، میوه‌هایی که طعم شیرینی محسوسی دارند، می‌توانند میل و هوس غذایی شما به مصرف خوراکی‌های شیرین را راضی نگه دارند و سلامتی شما را هم به خطر نیندازند.
آیا چند وقت یکبار احساس می‌کنید که یک نقطه از بدنتان درد می‌گیرد؟ آیا یک بوی نامطبوعی در خودتان حس می‌کنید؟ این‌ها همه سرنخ‌هایی هستند که نشان دهنده مشکلی در بدن می‌باشند. پس حتماً باید به آن توجه داشته باشید و تشخیص این مشکلات و پیگیری کردن آن‌ها از بسیاری از بیماری‌ها و سختی‌ها در سنین بالا جلوگیری می‌کن
همزمان که سن شما بالا می رود، اهمیت آبرسانی در بدن افزایش پیدا می کند زیرا افراد در سنین بالا کمتر از جوانان احساس تشنگی می کنند. بنابراین به مصرف آب اهمیت نمی دهند.
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
پس از اطفای حریق یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو، خدمات رسانی در این خط به صورت عادی در حال انجام است.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، بر خلاف میل افراد، پیری زودرس پوست با ادامه دادن ۷ عادت غلط در زندگی روزمره، رخ خواهد داد.
اغلب افراد پس از غذا خوردن، به نوشیدن چای، چرت بعد از ظهر، میوه خوردن و… عادت دارند و معتقدند این اعمال به هضم بهتر غذا کمک می‌کند؛ این در حالی است که پیروی از چنین عادات اشتباهی، منجر به ناراحتی‌های گوارشی، سوء هاضمه و حتی عدم جذب مواد مغذی خواهد شد.
چاقی می‌تواند ۱۵ سال از طول عمر فرد را کم کرده و او را مستعد ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی تا ۵ برابر افراد عادی کند.
کاپیتان سامورایی‌ها سازنده گل اول تیمش مقابل کرواسی بود.
همگان کباب را دوست دارند، اما کباب کردن گوشت ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد، زیرا کبابی کردن ماده غذایی پروتئین و قند موجود در آن را تبدیل به کربن می‌کند.
همان طور که بزرگ می‌شوید و به ۳۰ و ۴۰ سالگی می‌رسید مغز شما نیز تغییر می‌کند. مغز شروع به کوچک شدن می‌کند و این روند در بقیه عمر ادامه می‌یابد. این کاهش قادر است تغییراتی در توانایی‌های شناختی شما ایجاد کند که می‌تواند دلیلی برای نگرانی درباره زوال عقل و بیماری آلزایمر باشد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.
دولت سیزدهم به‌طور رسمی در ۱۴ مرداد ماه روی کار آمد؛ در آن زمان شاخص کل بورس بر روی کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحد قرار داشت و طولی نکشید که در بازه زمانی شش‌ماهه شاخص کل بورس با افت‌های پی‌درپی به کانال یک میلیون و صد هزار واحدی نزدیک شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ