انتظار می‌رود کشور‌هایی در آفریقا و آسیا که درآمد آن‌ها متوسط یا کم است شاهد بیشترین رشد آمار چاقی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکار یک لبخند کوتاه از پاکو خمس، شروع یک روز پرماجرا با یکی از مشهورترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران بود.
در این میان ویتامین‌ های محلول در چربی تنها ویتامین ‌هایی نیستند که باید نگران مصرف بی رویه آنها باشیم. دوز اضافی بیشتر ویتامین‌ های محلول در آب طی فرآیند دفع از بدن خارج می ‌شود، اما همچنان این ترکیبات نیز می‌ توانند باعث مشکلات گوارشی شوند و در عین حال با داروهای مصرفی بیمار ایجاد تداخل کنند.
مسیر جنوب به شمال قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال امروز به بهره برداری رسید.
اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
بارسلونا در صورتی که لیونل مسی را برگرداند، می‌تواند تا 230 میلیون یورو به منابع مالی خود اضافه کند.
پیروزی منچسترسیتی برابر رئال و قهرمانی احتمالی در لیگ قهرمانان، می تواند به دریافتی ارلینگ هالند از سیتی تا چهار میلیون یورو اضافه کند.
به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد و توانست سعید معروف را پس از یک سال به یک تیم ایرانی بازگرداند.
گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS ۱۷، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه فعلاً گزارش علمی- امنیتی در راستای مسمومیت دانش آموزان منتشر نشده است، گفت: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.
براساس گزارش فدراسیون جهانی چاقی که یک سازمان عمومی غیردولتی است، تا ۲۰۳۵ این رقم می‌تواند به بیش از نصف جمعیت جهان افزایش یابد و ۴میلیارد نفر دارای اضافه وزن یا چاق باشند.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
روزنامه دیلی‌‍صباح ترکیه در گزارشی با اشاره به تجربه چند دهه اخیر ارتش و دولت آمریکا در جنگ‌های مختلف استدلال می‌کند که به احتمال زیاد اوکراین نیز به شکست‌های آمریکا اضافه خواهد شد.
کاظمی با اشاره به اینکه در این حادثه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب (۱۵ تیم) هم برای بررسی خسارت‌ها در شهر فیرورق و برخی روستا‌های اطراف منطقه زلزله زده حضور دارند.
شماری از کانال‌های غیررسمی تلگرام نوشته‌اند که روز یکشنبه صد‌ها سرباز روسی- که تعداد آن‌ها بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر عنوان شده است- وارد ویتبسک بلاروس شدند. رویترز نوشته که قادر به تائید این اطلاعات نبوده، اما در ادامه گزارش داد که روسیه و بلاروس تسلیحات و سربازان جدید خود را به رزمایش‌ها اضافه کرده‌اند و در حال انجام مانور‌ها و تمرین‌هایی هستند که از تجربیات روسیه در جنگ اوکراین برگرفته شده است.
وقت های اضافه طولانی در جام جهانی به شدت مورد توجه قرار گرفت اما نمونه آن را از ابتدای فصل در لالیگا شاهد بوده‌ایم.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
بررسی ۹۰ مطالعه منتشر شده توسط محققان در هلند، الگو‌های ثابتی را در تفاوت دختران و پسران مبتلا به دیابت نوع ۱ نشان داد. به طور کلی، دختران سطح قند خون بالاتری داشتند، بیشتر احتمال داشت اضافه وزن داشته باشند و به طور کلی کیفیت زندگی ضعیف‌تری را گزارش کردند.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.
کارشناس برنامه سمت خدا به کنایه گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند! پیش‌تر تلویزیون در گزارشی عنوان کرده بود که مبلغ یارانه کفاف زندگی مردم را می‌دهد و اضافه هم می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ