پیروزی منچسترسیتی برابر رئال و قهرمانی احتمالی در لیگ قهرمانان، می تواند به دریافتی ارلینگ هالند از سیتی تا چهار میلیون یورو اضافه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لغو بازی بارسا-یوونتوس در آمریکا به خاطر مشکل گوارشی چند بازیکن، به بارسلونا 2 میلیون یورو ضرر زده است.
وینیسیوس به دلیل اخراج در بازی شب گذشته برابر والنسیا احتمالا سه بازی بعدی رئال را از دست خواهد داد.
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن دیدار حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.
ژاوی هرناندز با گذر از پپ گواردیولا به دومین مربی تاریخ بارسا تبدیل شد که پس از 50 بازی اول خود در لالیگا به عنوان مربی، بیشترین امتیاز را کسب کرده است.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
کریم بنزما این شانس را دارد تا از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش با ستاره لهستانی در جدول گلزنان را کم کند.
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
اسپانیا در بازی روز سه شنبه برابر مراکش در یک هشتم نهایی جام جهانی، از پیراهن دوم خود به رنگ آبی استفاده خواهد کرد.
ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود در حالی که گل در ابتدا به نام رونالدو ثبت شد. حالا مشخص شده که چگونه کمک داوران ویدیویی گل را به نام برونو ثبت کردند.
اظهارنظر کارلو آنچلوتی بر علیه داور بازی رئال-خیرونا برای او نه جریمه ای در پی داشت و نه اینکه محروم خواهد شد.
کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در بازی حساس برابر کادیز همراهی نخواهد کرد.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.
بارسلونا اگر در بازی بیرون خانه بعدی خود شکست نخورد، ژاوی از رکورد ویژه زین الدین زیدان عبور خواهد کرد.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
روبرت لواندوفسکی قبل از مصاف شب گذشته برابر سویا پنج بار برابر این تیم قرار گرفته بود و هرگز نتوانسته بود دروازه این تیم را باز کند. دیشب این طلسم شکست.
تقویم بازی های رئال در لالیگا به گونه‌ای است که تا قبل از جام جهانی 2022 و تعطیلی لالیگا، فقط یک بار از مادرید خارج خواهد شد.
بازی اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال برابر سلتا عالی بود و او اجازه نداد غیبت کاسمیرو به چشم بیاید.
رئال مادرید در بازی یک‌شنبه شب برابر سلتا باید از پیراهن سوم خود استفاده کند. پیراهنی که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.
شب گذشته در سوپرجام اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت، فرصت بازی به ادن هازارد و مارکو آسنسیو نرسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ