اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
عثمان دمبله برای بازی با پیراهن پی اس جی بی‌تاب است و می خواهد هواداران پاریسی را خوشحال کند.
اولین جلسه تمرینی سپاهان با حضور هواداران در پیش‌فصل لیگ بیست و سوم برگزار شد.
سرپرست جدید استقلال با حضور در ساختمان باشگاه استقلال گزارشی از تیم بزرگسالان دریافت کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
کوریره دلو اسپورت در گزارشی ضمن تمجید از خرید جدید ساتورنیا، مصاحبه این ستاره ایرانی را هم کار کرده است.
بعد از یک روز تعطیلی، استادیوم کاظمی محل برگزاری تمرین پرسپولیس بود.
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
اولین رویکرد جدید رسانه سعودی عرب نیوز به ایران، با گزارشی از علاقه سعودی‌ها به طعم چلوکباب و بستنی زعفرانی تا معرفی هفت سین و موسیقی ایرانی، دیده شده.
سوژه‌های اولین تمرین تیم ملی زیر نظر سرمربی جدید، توسط عکاس اختصاصی “ورزش سه” ثبت شده است.
کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
برای اولین در در ورزش زنان ایران آنتن در گزارشی مستقیم از سالن قیانوری دیدار مهم پیکان و هیئت فوتبال نطنز را پخش می‌کند.
اهواز- طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوای ماهشهر و اهواز به ترتیب به عنوان اولین شهر آلوده و نخستین کلان‌شهر آلوده ایران گزارش شده است.
اولین تمرین چمنی تیم ملی در دوحه عصر امروز برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش به مرور تاکتیک های خود پرداختند.
گزارشی از رصد لیدرها و عناصر وابسته به عربستان سعودی با چشمان تیزبین سپاه پاسداران که برای اولین بار در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
این اولین باری نیست که احسان اصولی ادعایی می‌کند که بعد‌ها خلاف آن ثابت می‌شود. در همین داستان اتفاقات مشهد، او گفته بود ناظر فیفا که در مشهد حضور داشته، گزارش خود را به نفع فوتبال ایران نوشته است! احسان اصولی در فروردین و در گفتگو با برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی ادعا کرد ناظر فیفا که در مشهد حضور داشته گزارشی علیه فوتبال ایران ننوشته و آنچه او گزارش کرده به نفع فوتبال ماست
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.
اولین تمرین پرسپولیس با حضور یورگن لوکادیا برگزار شد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ