متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
به نظر می‌رسد واتس‌اپ که متعلق به شرکت متا پلتفرم است، با یکی از بدترین اختلالات اخیرش روبرو شده است، زیرا کاربران بسیاری گزارش کرده اند که این اپلیکیشن، به طور کامل غیرقابل دسترس شده است.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
واتس‌اپ درحال‌حاضر مشغول کار روی چندین ویژگی جدید است. یکی از این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد کاربران بتوانند بدون نیاز به سرویس‌های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنند.
واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.
کاربران واتس‌اپ می‌توانند در صورت رضایت فرستنده، پیام‌های «ناپدید شونده» را ذخیره کنند.
WABetaInfo تصویری کوچکی از نحوه نمایش ایموجی متحرک در واتس‌اپ ارائه کرده است. درحال‌حاضر ظاهراً ایموجی‌های متحرک به‌صورت پیش‌فرض ارسال می‌شوند و کاربران هیچ کنترلی روی آن نخواهند داشت.
یک بد افزار شایع در میان کاربران واتس اپی وجود دارد و آن، کنترل اکانت و ارسال پیام‌های ناخواسته به کاربران است. اما ویژگی Device Verification مانع از به کنترل گرفتن اکانت توسط این بد افزار شده و بررسی‌هایی انجام می‌دهد تا مطمئن شود هیچ بد افزاری نمی‌تواند برای کسی پیام ارسال کند، آن هم بدون اطلاع کاربر.
مخابرات ایران امکان دریافت پیامک ورود برای کاربرانی که به هر دلیلی از واتساپ خارج شده و یا قصد نصب این پیام‌رسان بر گوشی تلفن جدید دارند را مسدود کرده است.
پیام رسان واتس اپ قابلیت جدیدی را به بخش Linked Devices اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد چند دستگاهی اندرویدی را به یک اکانت واتساپ متصل کنند. تا پیش از این شما فقط می‌توانستید یک گوشی را به یک اکانت واتساپی وصل کنید.
واتس‌اپ با ویژگی «Message Yourself»، قابلیتی مشابه Saved Messages تلگرام را در اختیار کاربران قرار داده است.
بیپ پیام‌رسانی ترک و محصول اپراتور ترکسل است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. بیپ زمانی مورد توجه قرار گرفت که دفتر ارتباطات اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی واتس‌اپ مخالفت و اعلام کرد که اردوغان واتس‌اپ را ترک کرده و یک حساب کاربری در تلگرام و بیپ باز کرده است.
واتساپ در حال آماده شدن برای معرفی یک اشتراک پریمیوم برای کاربران تجاری است.
رفع فیلتر برای همه کاربران یک سرویس‌دهنده اینترنت اتفاق نیفتاده است و به طور مثال برخی مشترکین ایرانسل یا مخابرات از عدم اتصال واتس‌اپ بدون ابزار‌های تغییر آی‌پی خبر می‌دهند.
واتس اپ نسخه آپدیت جدید ۲.۲۲.۲۱.۱۶ را برای اندروید ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد در گروه ها نظرسنجی برگزار کنند.
تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتساپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.
از صبح امروز اگرچه همچنان بنابر اعلام خبرگزاری فارس دسترسی به پیام رسان واتساپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام محدود شده، اما امکان دسترسی به اینترنت بین الملل برای کاربران مقدور شده است.
واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند.
در اوایل سال جاری، مارک زاکربرگ قابلیت انجمن یا «Communities» واتساپ را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به کاربران واتساپ این امکان را می‌دهد که با ترکیب چند گروه یک انجمن ایجاد کنند.
نسخه بتای جدید واتساپ یک گزینه Undo برای لغو پیام‌های حذف شده ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیام رسان قرار نگرفته است.
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
پیام رسان واتس اپ ویژگی برای کاربران فراهم کرده که به آنها اجازه می دهد تا ۲ روز پس از ارسال پیام ها، آنها را حذف کنند.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ