شماری از کانال‌های غیررسمی تلگرام نوشته‌اند که روز یکشنبه صد‌ها سرباز روسی- که تعداد آن‌ها بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر عنوان شده است- وارد ویتبسک بلاروس شدند. رویترز نوشته که قادر به تائید این اطلاعات نبوده، اما در ادامه گزارش داد که روسیه و بلاروس تسلیحات و سربازان جدید خود را به رزمایش‌ها اضافه کرده‌اند و در حال انجام مانور‌ها و تمرین‌هایی هستند که از تجربیات روسیه در جنگ اوکراین برگرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
اطلاعات نوشت: امروز در صفوف اول جماعات، چه چیز تازه‌ای برای نوجوان و جوان وجود دارد، تا خود را هرچه نردیک‌تر به ضریح وجودِ امامِ جماعت برساند و در صف اول نماز بگزارد؟ گیرم صف اول و دوم از آنِ کم‌سن و سال‌ها شد و در تمام دوماه محرّم و صفر نیز جز جامه‌ی سیاه بر تن آنان دیده نشد؛ آن‌گاه خیال‌ِ دغدغه‌مندان از بابت دین‌داری مردم راحت خواهد شد؟
پروفسور دانشگاه استنفورد و تیمش یک پوست الکترونیکی مصنوعی چند لایه خود ترمیم شونده اختراع کرده‌اند که به شرایط خود آگاهی دارد و در صورت آسیب دیدگی در حین بهبودی به عملکرد خود ادامه می‌دهد.
رئیس جمهور بلاروس می‌گوید کشورهای پساشوروی که با میزبانی از سلاح‌های هسته‌ای به‌دنبال تقویت قوای تدافعی خود هستند، باید روابط نزدیک‌تری با روسیه برقرار کنند.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس با توجه به نزدیکتر شدن رقابت‌های لیگ‌برتر بر برگزاری مسابقه خود برابر پیکان با حضور تماشاگران تاکید دارد.
بارسلونا نیمه نخست بازی با اتلتیکو را به لطف گل دقیقه 44 فران تورس برنده به رختکن رفت. تورس سورپرایز بزرگ ترکیب یازده نفره بارسا در این بازی بود.
نماینده کلیمیان مجلس با بیان اینکه سرزمین‌های اشغالی به سمت دیکتاتوری نتانیاهو در حرکت است، گفت: اختلاف‌های درونی، موجب تزلزل رژیم صهیونیستی و نزدیک‌تر شدن پیروزی مردم فلسطین خواهد شد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
فدراسیون فوتبال اکنون علاوه بر گزینه‌های داخلی که معرفی کرده، مذاکرات را تا روز سه شنبه با شش گزینه خارجی نیز دنبال خواهد کرد.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
یک وبگاه صهیونیستی خبر داد، عربستان سعودی به نزدیک‌تر شدن به رژیم صهیونیستی تمایل دارد و ریاض به زودی به دارندگان گذرنامه تل‌آویو اجازه سفر به جزایر تیران و صنافیر را می‌دهد
بازیکنان و مربیان خارجی استقلال، به مناسب نزدیک‌ شدن به سال جدید میلادی، جمعه شب مهمان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بودند.
حدود ۵ میلیارد سال آینده، خورشید به یک غول سرخ تبدیل خواهد شد. فرآیندهای جز و مد، مدار زمین را به سمت خورشید نزدیکتر می‌کند، اما با کمتر شدن جرم خورشید، این روند متعادل‌تر می‌شود. سرنوشت نهایی زمین تا حدودی نامشخص است.
نبود یک چشم‌انداز مشخص در حوزه احیای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شده دولت چین - که یک سیاست خارجی اقتصاد‌محور و تجارت‌محور دارد - انگیزه چندانی برای نزدیک‌تر شدن به ایران نداشته باشد. همین بی انگیزگی نیز دولت چین را مستعد کرده تا برای تحکیم روابط خود با کشور‌های عربی - برای خوش‌آمد آن‌ها - بعضاً مواضع ضد ایرانی اتخاذ کند
نبود یک چشم‌انداز مشخص در حوزه احیای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شده دولت چین - که یک سیاست خارجی اقتصاد‌محور و تجارت‌محور دارد - انگیزه چندانی برای نزدیک‌تر شدن به ایران نداشته باشد. همین بی انگیزگی نیز دولت چین را مستعد کرده تا برای تحکیم روابط خود با کشور‌های عربی - برای خوش‌آمد آن‌ها - بعضاً مواضع ضد ایرانی اتخاذ کند
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
ایمیل‌های افشا شده یک افشاگر در سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) که با نشریه «نیوزویک» به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که جنگ داخلی در میان نزدیک‌ترین متحدان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حالی که تهاجم او به اوکراین ادامه دارد وجود داشته است.
وزیر امور خارجه افزود: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیکتر شدن دیدگاه های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام‌های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مصاف با فولاد خوزستان از نورافکن در پست جدید بهره برد.
شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، طبقه بندی و رنگ بندی شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس را تغییر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ