مسیر جنوب به شمال قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال امروز به بهره برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واس» امروز جمعه، ۱۸آگوست گزارشی از جزئیات دیدار «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی در جده را منتشر کرد. براساس این گزارش، در این دیدار علاوه بر رایزنی درخصوص تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده در این زمینه‌ها، روابط دوجانبه عربستان و جمهوری اسلامی ایران، فرصت‌های آتی همکاری‌های دو کشور و راه‌های توسعه آن بررسی شد.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مرکز آمار جزئیات تغییرات تورم در پایان خرداد را اعلام کرد. گزارشی که در نگاه اول خبر از کاهش قابل توجه نرخ تورم نقطه به نقطه و افت نسبی تورم سالانه می دهد. این در حالی است که رئیس شورای پول و اعتبار معتقد است یکی از مهمترین عوامل تورم، بی ثباتی نرخ ارز است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: گزارشی از مفقودی یک خانم ۴۲ و یک مرد ۳۵ ساله در محدوده تونل ۲ داشتیم که از همان روز مشغول جستجو هستیم.
ماجرا‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با یک سند محرمانه پنتاگون که در آن درباره «حمله احتمالی به ایران» مطالبی مطرح شده ادامه دارد و سی. ان. ان در گزارشی جدید به جزئیات بیشتری از پیچیدگی‌های این پرونده که این روز‌ها گریبان‌گیر ترامپ شده اشاره کرده است.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده که «نرخ جذب بســیار ناچیز کودکان بازمانده از تحصیل در کنار تعداد بالای ترک‌تحصیل ســالیانه (از ۳۴۷ هزار نفر تا ۲۷۰ هزار نفر) سبب شده روند بازماندگی از تحصیل در نظام آموزش و پرورش روبه رشد باشد.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، آیا واشنگتن به دنبال صدور قطعنامه‌ای سرزنشی در جلسه آتی شورای حکام آژانس خواهد بود یا نه، گفت که واشنگتن از این گزارش مطلع است، اما نمی‌تواند درباره جزئیات گزارشی که به طور عمومی انتشار نیافته است، نظری ارائه دهد.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
یک روزنامه انگلیسی گزارشی از جزئیات اتفاقاتی که بین دو نیمه دیدار دیشب منچسترسیتی و تاتنهام در رختکن سیتیزن‌ها گذشت منتشر کرد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
وزارت صمت در گزارشی ضمن تشریح جزئیات تولید و صادرات مواد معدنی در نیمه نخست سال جاری، از رشد ۳ درصدی صادرات سیمان، رشد ۱۶۲ درصدی صادرات گندله آهن و کاهش ۴۱ درصدی صادرات سنگ آهن خبر داد.
شبکه کان (تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی) در گزارشی به جزئیات توافق اخیر میان بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بتسلئیل اسموتریچ رئیس حزب صهیونیسم دینی اشاره کرد.
دیدار ایران- آمریکا امشب (هشتم آذرماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه خواهد پخش خواهد شد. گزارش این دیدار توسط جواد خیابانی قطعی شده است.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار و گفتگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به رئیس دولت ارائه کرد.
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
محمدبیگی گفت: طبق سی تی اسکن ارائه شده، شکستگی داخل جمجمه و خونریزی داخل مغز وجود ندارد لذا نتیجه جلسه دیروز با توجه به مستندات ارائه شده این بود که «هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفته است و مرگ ایشان در اثر عوامل دیگری است».
کمیسیون عمران مجلس پس از گذشت ۲ ماه از حادثه متروپل، گزارشی را در رابطه با این حادثه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کردند و به بررسی جزئیات این حادثه پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ