وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: «نمی‌دانم چرا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان با خونسردی برخورد می کند. از این جهت به عنوان یک معلم که در سیستم آموزش و پرورش بودم، به خاطر خونسردی، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی مسئولان این وزارتخانه از مردم عذرخواهی می‌کنم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگرچه گروه‌های مختلف در انتخابات با یکدیگر رقابت دارند، ولی حقیقت بزرگی که به آن قائل هستیم، وحدت ملی است و نباید اجازه دهیم مسائل جزئی به انتخابات امسال خدشه وارد کند. اما رویه برخی از نمایندگان با این هدف در تضاد است.
وزیر اسبق بهداشت گفت: مشکلات معیشتی فقط بخشی از مسائل و معضلات مردم در حاشیه شهرهاست و مسائل و آسیب های اجتماعی زیادی در این مناطق وجود دارد. جلوه های زشت مشکلات معیشتی مردم در این مناطق هر فطرت پاک انسانی را آزار می دهد.
وزیر اسبق وزارت ارشاد در یک گفت گوی خبری اظهار کرد که بعضی از روحانیون نظرات امام در مورد حجاب یا موسیقی را قبول نداشتند، در یکی از استان‌ها تصمیم گرفته بودند که همه معلمان در مدارس و دختران دانش‌آموز باید با چادر بیایند.
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
رسانه‌های عبری زبان از شکایت قضایی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی علیه وزیر اسبق ارتش این رژیم خبر دادند.
وزیر اسبق ارشاد نوشت: پیشنهاد تصرف خاک افغانستان از سوی ایران، پیشنهاد موساد و سیا است.
وزیر اسبق دفاع در برنامه حضور گفت: آقای بنی‌صدر دیدگاه و راهبرد‌هایی داشت که عمدتاً دیدگاه کلاسیک بود که دو نیروی همطراز با هم می‌جنگند و در عِده و عُده مشابه هستند و با هم هماوردی می‌کردند.
عبدالرضا داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
داوری، چهره جنجالی سیاسی در توئیتر خود عکس جدیدی از نجفی، شهردار اسبق تهران را منتشر کرد.
ضرغامی: یونسی، وزیر اسبق اطلاعات می‌گفت شبکه‌ای کشف شده که ماموریتش، توقف هر اقدام مثبت برای رونق گردشگری ایران بود
فلاحیان: من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.
وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه نرخ واقعی دلار کمتر از نرخ‌های فعلی است، گفت: آن نرخی که در اقتصاد ما اثر می‌گذارد و با آن واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه انجام می شود، نرخ بازار آزاد نیست.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه اگر آقای هاشمی بود و میتوانست ایده هایی که در ذهن داشت را عمل کند، ما «جمهوری» دیگری داشتیم، گفت: آقای هاشمی با دوراندیشی آینده را می دید و می دانست که با اجبار نمی شود جامعه را به یک سمت کشاند؛ و حالا ما شاهد وضعیت موجود نبودیم.
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت که بن گویر بیشتر از اینکه وزیر امنیت داخلی باشد، شبیه وزیر آشوب داخلی است.
«غسان شربل» سردبیر روزنامه «الشرق الاوسط» در مقاله‌ای از «نوری المالکی» نخست وزیر اسبق عراق نقل کرد که «هرگز صدام را ندیدم، اما مجبور شدم بعد از اعدام او و پس از اصرار چند نفر از برادران، نیم دقیقه جلوی جنازه او بایستم و به او گفتم: اعدامت چه فایده‌ای دارد؟ آیا شهدا و کشوری که ویران کردی به ما برمی گردند؟».
سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
فداحسین مالکی نماینده فعلی مجلس و رئیس اسبق هیئت مدیره پرسپولیس در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: مهدی تاج و سیدحمید سجادی پرسپولیسی هستند.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» وزیر دفاع اسبق این کشور تنها نامزد نخست وزیری شده است.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
وزیر اسبق بازرگانی گفت با بیان اینکه صادرات ایران به عراق در نیمه دوم سال افزایش می یابد، گفت: پیش بینی می شود صادرات ایران به عراق تا پایان امسال به 10 میلیارد دلار برسد.
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه با توجه به این که سرنوشت برجام مشخص نیست باید برای همه سناریو‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کند که ما را بشکند و نباید منتظر حملات و تحریم‌های دشمن باقی بمانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ