سال‌هاست متخصصان و کارشناسان محیط زیست گلو پاره می‌کنند و حرف‌شان این است که کشاورزی به شیوه غرق‌آبی منسوخ است و پدر صاحب بچه آب‌های زیرزمینی را در می‌آورد. اگر فقط یک نفر نباید به چنین شیوه‌ای کشاورزی کند او کسی نیست جز محمود حجتی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
احتمالاً گربه بابت لباس تنگ به اندازه کافی به تنگ آمده بود و دعوای زن و شوهری را دیگر تاب نداشت.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
وزیر دولت روحانی دوباره برای استقلالی‌ها کری خوانده است.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
در ادامه تصویری قدیمی و دیده نشده از عبدالحسین تیمورتاش، وزیر دربار پهلوی اول در بندر انزلی در سال ۱۳۰۹ را مشاهده می کنید.
عیسی زارع پور در خصوص وضعیت اینترنت در کنکور تیرماه ۱۴۰۲ گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که اینترنت را برای هیچ کاری قطع نکنیم البته ما تصمیم گیر نیستیم، شورا‌های مرتبط هستند که در این خصوص تصمیم می‌گیرند.
دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
عکسی از پیامک تشکر از حفظ حجاب در فرودگاه منتشر شده است.
عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ درباره سفر پهلوی به اسرائیل نوشت: «يك آدم عاقل نبود كه بگويد: شازده الان وقت سفر نيست، يا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات كلاه گذاشتن و خنديدند! بابات فهميد!»
به احتمال قریب به یقین عکسی که از مرحوم پوراحمد منتشر شده است در تاریخ عکاسی ایران ماندگار می‌شود. همانطور که تصویر جسد هدایت در تاریخ ماندگار شد. این اتفاق برای خانواده آن مرحوم بسیار سنگین تمام می‌شود و ترومای شدیدی را بر روان‌شان تحمیل می‌کند. اما عکس بی‌رحم است.
پیمان اسدیان، مجری ورزشی در استوری اینستاگرام خود آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش را تشریح کرد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان استفاده از پلتفرم‌های داخلی در حال افزایش است.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم!
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
هومن جوکار فعال محیط زیست نوشت: رسم بود برای توله یوز‌های اسیر، اسم گذاشته شود. با آقای میرصادقی که سال‌ها در حال ساخت فیلم از یوز بود و ذوق هنری داشت، تماس گرفتیم، ایشان آمدند و پیشنهاد دادند که اسم کسی که او را نجات داده روی توله بگذاریم، اینطور بود که نام خانوادگی رضا کوشکی را روی توله‌یوزگذاشتیم .
از آخرین باری که تیراژ روزنامه‌ها بالای دویست هزارتا بود زمان زیادی می‌گذرد. از آخرین باری که مردم برای خرید روزنامه صف می‌بستند هم خیلی گذشته است. این روز‌ها روزنامه‌نگاران به عدد ویوی محتوای تولیدی‌شان در فضای مجازی دل خوش کرده‌اند.
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی درباره نیکا شاکرمی پستی منتشر کرد.
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی درباره نیکا شاکرمی پستی منتشر کرد.
«تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.» این پاسخ عیسی زارع پور است به سئوالی درباره وضعیت اینترنت و زمان وصل پلتفرم‌های فیلتر شده و محدودیت‌های ایجاد شده برای شبکه‌های اجتماعی و پن‌های باند بین
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: برداشته شدن محدودیت‌ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است؛ جلسه‌ای در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام تشکیل نشده است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به شایعه فیلترینگ همیشگی اینستاگرام بیان کرد: شورای عالی فضای مجازی در این مدت جلسه‌ای نداشته است که بخواهد درباره اینستاگرام نظری ارائه دهد. مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست.
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ