وزیر اسبق ارشاد نوشت: پیشنهاد تصرف خاک افغانستان از سوی ایران، پیشنهاد موساد و سیا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی اگرچه یک بازی سیاسی برای الحاق به ناتو زیر لوای آزادی بیان است اما برخی رسانه‌ها عامدانه یا ناآگاهانه در بازتاب و تحلیل رفتار پلیس و غرب به خطا رفتند.
‌مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی اگرچه یک بازی سیاسی برای الحاق به ناتو زیر لوای آزادی بیان است اما برخی رسانه‌ها عامدانه یا ناآگاهانه در بازتاب و تحلیل رفتار پلیس و غرب به خطا رفتند.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه بنده با مولوی عبدالحمید در ارتباط بودم و ۶ بار وی با من تماس گرفت و در آخر من تماس گرفتم و اینکه چه چیزی بین ما گفته شد بگذارید در دلمان بماند او خود می‌داند من چه بیان کردم، خطاب به وی گفتم موازین فقهی این اجازه را به من نمی‌دهند سخن شما را قبول کنم.
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرار داد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
محمد مهاجری نوشت: قرار است اموال از طریق بنگاه‌های اقتصادی شناخته شده خریداری و سپس از طریق وکالت بلاعزل در اختیار بخشی از #مااصولگرا‌ها قرار گیرد.
حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
محمد مهاجری در توئیتی خطاب حدادعادل نوشت: در اقدامی مشابه، اهالی فرهنگ و هنر را که اتهامات به مراتب سبکتری دارند از فشارها برهانید.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در ارتباط با نامه جعلی که در فضای مجازی با سربرگ پلیس منتشر شده است، توضیحاتی ارائه داد.
فیلمی از حامد لک در فضای مجازی منتشر شد که او خطاب به یکی از نیمکت نشینان پرسپولیس کلمه نامتعارفی را به کار می‌برد. این فیلم در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شد و بازخورد زیادی داشت.
محمد مهاجری نوشت: اگر قبول دارید که فرق می کنه کی وزیرخارجه باشه تماس بگیرید با سیدعباس عراقچی و قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند ، هم شما را نجات دهد، هم دیپلماسی را ، هم برجام را.
یکی از مشکلاتی که عمدتاً در ایران مشکل ساز می‌شود این است که همیشه یا زبان تهدید دیگر کشور‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهیم. یعنی کافی است حتی گمان کنیم که مشکلی میان ما و کشور دیگری وجود دارد، سریعا در موضع تهدید قرار می‌گیریم
مدافع پیکان گفت: خطاب به آقای مهاجری می‌گویم که خوب نیست اینچنین واقعیت را پنهان کنید، بازیکنان باید از شما موضوعات خوب یاد بگیرند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۷۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی نوشت: اینکه منتقدان دولتتان را خیرخواه نظام نمی دانید گمراهی است.
یک فعال رسانه‌ای در توئیتی خطاب به رئیسی با هشتگ کوپن نوشت: لطفا دستور فرمایید کسانی که این مطلب را به شما گفته اند، نام این کشورهای اروپایی را اعلام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ